AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Hei Vi har en datter på 2.5 som er ganske sjenert for andre barn. Hun tør sjeldent å gå i samme sklie som dem, og stivner helt om noen prater med henne.. (unntaket de på lekeland og i bhg, der bryr hun seg ikke). Uansett, hun virker som hun er redd. På kvelden kan hun snakke om "jenta kommer her", eller at jenta er på rommet, jenta slo i døra, jenta er gjør ditt og jenta gjør datt. På morgenen idag sa hun at jenta kom og slo døra hennes, og skulle se på hånda hennes (vi fjernet døra for noen dager siden pga en skrue var ødelagt eller jeg vet ikke mannen fjerna foreløpig den pga noe var ødelagt). Hun ble plutselig veldig redd av det hun selv sa og gjemte seg inntil meg. Og spør jeg mer om det forandrer svaret seg fra gang til gang. Enten var det jenta på lekeplassen det var snakk om, eller en stor jente på rommet. Hva kommer dette av? Det har vart en stund og ikke hele tiden, men med jevne mellomrom. Anonymkode: e3332...ed9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Autisme? Anonymkode: d73fb...d27 Men ærlig talt da. Anonymkode: 7cae1...17b 12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Tror det bare er fantasien hennes som utvikler seg. Anonymkode: 4392f...32f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Autisme? Anonymkode: d73fb...d27 Hun der nei 😂 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det bare er fantasien hennes som utvikler seg. Anonymkode: 4392f...32f Kanskje, kan være at hun drømmer litt og ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet.. Jeg skal innrømme at jeg er bekymret for at hun faktisk ser noe (i hodet hennes), og at jeg ikke greier å fjerne det. Anonymkode: e3332...ed9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Snakk med de ansatte i barnehagen.. kanskje noen eldre har fortalt skumle historier eller hun har sett noe skummelt på YouTube? Anonymkode: 935fa...153 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Er nok en «usynlig venn» kategori, men en som hun finner skummel. Lett å blande fantadi og virkelighet.
Khloe P.T Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Jenta mi hadde en mann i skapet da hun var i toårsalderen. Vi syntes det var litt morsomt og jeg tror kanskje vi oppmuntret litt til mere fantasier 😁 Men det skal sies hun var ikke redd, det var nok mest fordi hun ville sove sammen med oss. Jeg tror jenta de kommer til å bli helt "normal". Ikke spør så mye og vær en trygg voksen rundt henne. Ellers et det jo forskjell på barn. Noen er mer sjenert enn andre, akkurat som blant oss voksne. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun der nei 😂 Og hvorfor tror du ikke det er autisme, da? Anonymkode: d73fb...d27
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, Khloe P.T skrev: Jenta mi hadde en mann i skapet da hun var i toårsalderen. Vi syntes det var litt morsomt og jeg tror kanskje vi oppmuntret litt til mere fantasier 😁 Men det skal sies hun var ikke redd, det var nok mest fordi hun ville sove sammen med oss. Jeg tror jenta de kommer til å bli helt "normal". Ikke spør så mye og vær en trygg voksen rundt henne. Ellers et det jo forskjell på barn. Noen er mer sjenert enn andre, akkurat som blant oss voksne. Og hvor gammel er jenta di nå, da? Tror hun fortsatt på menn i skapet hennes? Anonymkode: d73fb...d27
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 5 minutter siden, Khloe P.T skrev: Jenta mi hadde en mann i skapet da hun var i toårsalderen. Vi syntes det var litt morsomt og jeg tror kanskje vi oppmuntret litt til mere fantasier 😁 Men det skal sies hun var ikke redd, det var nok mest fordi hun ville sove sammen med oss. Jeg tror jenta de kommer til å bli helt "normal". Ikke spør så mye og vær en trygg voksen rundt henne. Ellers et det jo forskjell på barn. Noen er mer sjenert enn andre, akkurat som blant oss voksne. Det er nok ikke noe å bekymre seg over. Har en niese som pleide å fortelle om en familie på rommet hennes, som viste seg at det stemte (av et medium).. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Vil bare være der for henne.. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med de ansatte i barnehagen.. kanskje noen eldre har fortalt skumle historier eller hun har sett noe skummelt på YouTube? Anonymkode: 935fa...153 Hun har ikke gått så lenge der, samtidig så er det avdeling med kun jevnaldrende.. I går så hun på noe på YouTube, noe granny greier for de eldre søskenbarna så på det.. Tror kanskje hun ble redd, men disse fantasiene har vart mye lengre enn det (jeg tok henne selvsagt vekk fra skjermen da jeg så hva de så på) 18 minutter siden, WhisperingWind skrev: Er nok en «usynlig venn» kategori, men en som hun finner skummel. Lett å blande fantadi og virkelighet. Uff, så ubehagelig:/ Anonymkode: e3332...ed9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #12 Skrevet 3. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor tror du ikke det er autisme, da? Anonymkode: d73fb...d27 Fordi det er ingenting ved henne som tilsier at hun skulle ha noe diagnose. Er vel mye mer bak enn hva jeg skriver her 😂 Anonymkode: e3332...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #13 Skrevet 3. oktober 2019 Granny er grusomt for de som blir skremt, har du sett det? Maaaasse klipp og videoer på YouTube i tillegg til spillet selv. Har hun sett det én gang er det kanskje nok til skremme henne.. Anonymkode: 935fa...153
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. oktober 2019 #14 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor tror du ikke det er autisme, da? Anonymkode: d73fb...d27 Hva har autisme med å se syner/innbille seg skumle ting å gjøre? 🐒 Endret 3. oktober 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #15 Skrevet 3. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Vi har en datter på 2.5 som er ganske sjenert for andre barn. Hun tør sjeldent å gå i samme sklie som dem, og stivner helt om noen prater med henne.. (unntaket de på lekeland og i bhg, der bryr hun seg ikke). Uansett, hun virker som hun er redd. På kvelden kan hun snakke om "jenta kommer her", eller at jenta er på rommet, jenta slo i døra, jenta er gjør ditt og jenta gjør datt. På morgenen idag sa hun at jenta kom og slo døra hennes, og skulle se på hånda hennes (vi fjernet døra for noen dager siden pga en skrue var ødelagt eller jeg vet ikke mannen fjerna foreløpig den pga noe var ødelagt). Hun ble plutselig veldig redd av det hun selv sa og gjemte seg inntil meg. Og spør jeg mer om det forandrer svaret seg fra gang til gang. Enten var det jenta på lekeplassen det var snakk om, eller en stor jente på rommet. Hva kommer dette av? Det har vart en stund og ikke hele tiden, men med jevne mellomrom. Anonymkode: e3332...ed9 Barn ser ofte ting voksne ikke ser. Samme med katter. Barn har en slags sjette sans ofte og kan se ånder og spøkelser. Så er mulighet at datteren din ser et/flere spøkelser. Med tiden vil hun bli mer formet av samfunnet og slutte å "se" dette. Noen vokser opp og ser og føler spøkelser hele livet. Så tipper det spøker hos dere. Hva med å lese seg opp på hvordan hjelpe spøkelser/ånder over til den andre siden, noen blir sittende fast i "vår verden" lenge etter at de dør. Anonymkode: c8fc5...236
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #16 Skrevet 3. oktober 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen vokser opp og ser og føler spøkelser hele livet. Slik som Lilli Bendriss? Anonymkode: d73fb...d27 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #17 Skrevet 3. oktober 2019 Vår toåring snakka om «gammel dame» på rommet sitt, og nektet å være der. Sov med oss eller hos søsken. Noen måneder senere snakket vi med naboen som fortalte om paret som bodde der før. Et gammelt ektepar der kona hadde blitt funnet død inne på ene rommet der. Går rykte om at folk har sett en gammel dame i vinduet også. Vi flyttet. Etter det har han ikke hatt problemer med å sove eller leke alene på rommet sitt. Anonymkode: a5e40...9ba
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #18 Skrevet 3. oktober 2019 Paranormale fenomen? Anonymkode: 19d3c...fc6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #19 Skrevet 3. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Granny er grusomt for de som blir skremt, har du sett det? Maaaasse klipp og videoer på YouTube i tillegg til spillet selv. Har hun sett det én gang er det kanskje nok til skremme henne.. Anonymkode: 935fa...153 Har sett det ja, synes det er skummelt selv. Hun ble nok veldig skremt, stakkars. 😕 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Barn ser ofte ting voksne ikke ser. Samme med katter. Barn har en slags sjette sans ofte og kan se ånder og spøkelser. Så er mulighet at datteren din ser et/flere spøkelser. Med tiden vil hun bli mer formet av samfunnet og slutte å "se" dette. Noen vokser opp og ser og føler spøkelser hele livet. Så tipper det spøker hos dere. Hva med å lese seg opp på hvordan hjelpe spøkelser/ånder over til den andre siden, noen blir sittende fast i "vår verden" lenge etter at de dør. Anonymkode: c8fc5...236 Kan hende, har ikke merket noe selv. Moren min er veldig sensitiv på slik, så kan spørre henne om hun merker noe også.. Det kan enten være det, eller at hun har blitt "traumatisert" av at andre barn leker samme sted som henne..hun kan snakke lenge om at ei jente kom å satte seg ved siden av henne på lekeplassen foreksempel.. Men samtidig så er det litt merkelig at det alltid er på soverommet, og hun vil ihvertfall ikke sove i vårt soverom. Jeg tror også hun kanskje er litt mørkredd. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår toåring snakka om «gammel dame» på rommet sitt, og nektet å være der. Sov med oss eller hos søsken. Noen måneder senere snakket vi med naboen som fortalte om paret som bodde der før. Et gammelt ektepar der kona hadde blitt funnet død inne på ene rommet der. Går rykte om at folk har sett en gammel dame i vinduet også. Vi flyttet. Etter det har han ikke hatt problemer med å sove eller leke alene på rommet sitt. Anonymkode: a5e40...9ba Gud så ekkelt 😱 det der hadde ikke jeg takla. For å være ærlig, så tror jeg på ånder. Jeg er kjemperedd for slikt. Vi må kanskje gjøre hjemmet vårt litt mindre mottakelig for slike ting.. Anonymkode: e3332...ed9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #20 Skrevet 5. oktober 2019 På 03.10.2019 den 11.57, AnonymBruker skrev: Autisme? Anonymkode: d73fb...d27 Typisk Kvinneguiden! Hoppe direkte på autisme med en gang. Anonymkode: 8e6ee...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå