Gå til innhold

Grete Roede!

Fremhevede innlegg

Gjest Vintersorg
Skrevet

Nå har jeg begynt på Grete Roede kurs, og ønsker å spørre folk her inne om dere har noen erfaringer å dele ang. kurset? Jeg syns det virker kjempebra, litt pes å telle kalorier, men det blir vel en vane....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Først; jeg har aldri gått på Grete Roede, er selv veldig tynn.

Men; kjenner jo folk som har gjort det og kan jo da svare som en "utenfor"...

Venninnen min gikk der for lenge siden, ble så slank og fornøyd - og hun slet med å bruke opp disse "kosemerkene" (det har jeg hørt mange si).

Har en mor som kjører løs på Cambridge-kuren med noen måneders mellomrom. (Det skal sies at hun ikke eier selvdisiplin). Hun tar kuren frem til lørdag kveld, gyver løs på fete middager og sauser (far en en mester på kjøkkenet), så er det på'n igjen på mandagen. I de verste periodene gjør hun dette i tre uker - og har et humør som best kan sammenliknes med en psykopat tror jeg.

Jeg har mange ganger anbefalt Grete Roede istedet, for det går så bra med de som går der, men dette nekter hun.

Mat er sunt og det skal man ha, derfor tror jeg GR er et flott alternativ. Bare husk å gå sånn oppfølgingskurs. Venninnen min gjorde ikke det sist, så hun gikk opp igjen disse 40 kg. hun tok av. - Men nå er hun igang igjen og er så flink atte! Naboen går også, hun går det også svært bra med

Mvh Frysepulver - som skulle ønske det fantes fetekurkurs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...