Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Svart ullkåpe - anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg ei fin ullkåpe til GOD kvalitet, UTEN knyting i livet? Gjerne med knapper, usynlig glidelås er et pluss. Må kunne lukkes! Pris er ikke viktig. 

Må altså være ull og ikke ullblanding (fôret trenger ikke være ull). 

Anonymkode: f6f13...6a7

Skrevet

Dytter

Anonymkode: f6f13...6a7

Skrevet

Uff, Fretex eller andre brukt eller vintagebutikker har ofte veldig mange fine ullkåper til supre priser... om du liker sånt da :) 

Anonymkode: be8c6...ce1

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imponert over at du fant i 100% ull! 😄👍

Er det noen som vet om kåper av 100% ull med knytting i livet? (Altså ikke frakk-typen)

Anonymkode: 7423d...754

Du finner det på Zalando også.

Anonymkode: 8fef1...1de

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en 12 år gammel sort ullkåpe i 100% cashmere, Den kostet i sin tid nesten 12 000 kr men er like pen ennå. Mitt tips er å se etter italiensk design, de er gode på den typen klassiske plagg. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Antoinette skrev:

Jeg har en 12 år gammel sort ullkåpe i 100% cashmere, Den kostet i sin tid nesten 12 000 kr men er like pen ennå. Mitt tips er å se etter italiensk design, de er gode på den typen klassiske plagg. 

Ja, hvis man vil ha 100% ull tror jeg nesten man må opp i denne prisklassen. I dårligere, og dermed billigere, ullkvaliteter blir en slik kåpe gjerne veldig tung. Så tung at den er ubehagelig å gå med. (Ja, jeg har prøvd. Det var til og med en kåpe til flere tusen fra et kjent kvalitetsmerke, men tyngden gjorde at jeg ikke orket å bruke den og den har nå endt sine dager som noe helt annet). 

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte ei sort ullkåpe på Mexx i Trondheim i fjor, veldig fornøyd! Den er litt innsvinget og har skjult knapping, og er i godt stoff som holder i vær og vind også. Tror den kostet rundt 2000kr.

Anonymkode: db537...9f5

Skrevet
5 timer siden, Leo skrev:

Ja, hvis man vil ha 100% ull tror jeg nesten man må opp i denne prisklassen. I dårligere, og dermed billigere, ullkvaliteter blir en slik kåpe gjerne veldig tung. Så tung at den er ubehagelig å gå med. (Ja, jeg har prøvd. Det var til og med en kåpe til flere tusen fra et kjent kvalitetsmerke, men tyngden gjorde at jeg ikke orket å bruke den og den har nå endt sine dager som noe helt annet). 

det stemmer ikke. Jeg har en italiensk ull- og kasjmirkåpe som kostet 2600 ny, men kjøpt på januarsalg for 1300. Er helt fin og ikke tung. Knyting i livet har den og ;-)

Anonymkode: 1fe50...ae8

Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

det stemmer ikke. Jeg har en italiensk ull- og kasjmirkåpe som kostet 2600 ny, men kjøpt på januarsalg for 1300. Er helt fin og ikke tung. Knyting i livet har den og 😉

Hva heter merket?

Å trykke seg inn på hver enkelt ullkåpe inne på zalando tar en evighet. (Det burde vært mulig å få fjernet varer som inneholder fels polyester osv fra søket)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva heter merket?

Å trykke seg inn på hver enkelt ullkåpe inne på zalando tar en evighet. (Det burde vært mulig å få fjernet varer som inneholder fels polyester osv fra søket)

Milo Coats

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imponert over at du fant i 100% ull! 😄👍

Er det noen som vet om kåper av 100% ull med knytting i livet? (Altså ikke frakk-typen)

COS! https://www.cosstores.com/en_nok/women/coats-and-jackets/product.oversized-belted-wool-coat-black.0768687001.html Kjøpte den nylig selv, den er veldig fin på 😊 

Anonymkode: e39a6...7be

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

det stemmer ikke. Jeg har en italiensk ull- og kasjmirkåpe som kostet 2600 ny, men kjøpt på januarsalg for 1300. Er helt fin og ikke tung. Knyting i livet har den og 😉

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Milo Coats

Og jeg kan ikke finne en eneste kåpe/jakke fra det merket som er i 100%. Alle er sydd i stoffer som inneholder minimum 20% polyester/andre fibre. Som er akkurat det som skal til for å holde prisen (Og vekten) nede. Bl.a. hadde H&M (Mulig de har også) noen rimelige kåper i 100% ull, men de er tunge som bly. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...