Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det var mye mer fart og liv her for noen år siden.

Anonymkode: edc84...549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok humoristene som har forsvunnet. :klovn:

Anonymkode: 356ea...de1

Skrevet

Føler det var mye liv her i kveld, men er helt enig i at det pleier å være altfor stille.

Skrevet

Sikkert mange som kommer innom og snur i døra pga trolleriene.

Anonymkode: 3f512...930

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Sikkert mange som kommer innom og snur i døra pga trolleriene.

Virker som om trolletrådene får mest oppmerksomhet.

Skrevet

De er nok ikke mindre, men kanskje færre?

Kg har vel ikke utmerket seg med en moderering som har gitt folk noen trivselsfaktor, og de har gjort mange veldig dumme grep som har vært upopulære. Folk rømmer fra den slags, og trollene blir igjen, for de har funnet et spillerom der de får bli, og ofrene deres forsvinner - enten fordi det blir for utrivelig, eller fordi de mister besinnelsen og sier fra, og dermed får konsekvenser fra moderatorene.

Det er frustrerende å rapportere konkrete brukere i årevis uten at det får konsekvenser, til tross for klare regelbrudd. Når kg-ledelsen i tillegg nekter å gi ut informasjon man har krav på, og utviser dårlig lovforståelse med tanke på personvern, er det ikke rart at folk forsvinner.

Og nivået på debattene her er vel ikke akkurat stimulerende.....

Anonymkode: 81aee...bbd

• Liker 3
Skrevet

Kvinneguiden består vel hovedsaklig av kvinner som klager over sine samboere / ektefeller, ste-barna og svigermødrene sine. 

Folk som leser rubbel og bit de kommer over angående mer eller mindre kjente bloggere. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden for å klage og sutre over disse bloggerne. Egentlig burde alle sammen unngått å generere så forbanna mange "klikk" til disse tåpelige bloggerne... 

I tillegg kommer alle de hundre og ørten forskjellige telle-trådene. Spesielt de trådene med likes, slik at folk kan skryt av hvor "populære" og flinke de er her. I tillegg er det selvfølgelig alle de latterlige trådene under "sosial tullprat" hvor folk bedriver circle-jerking.  

Anonymkode: 62ab9...3c4

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Virker som om trolletrådene får mest oppmerksomhet.

Ja av noen få som gidder.

Skrevet

Jeg tror at en av faktorene som kan ha innvirkning er at det er betydelig større andel anonyme brukere. Bare en tanke fra min side, ikke sikkert det stemmer.

Men kun en av meldingene i denne tråden er skrevet av en bruker som står fram med brukernavn. Hvorfor skriver alle anonymt egentlig? 

Skrevet

Alt som jeg er uenig i er.... drumroll........en trolletråd :ironi:

Anonymkode: 1afed...72e

Skrevet
1 hour ago, ToMan said:

Jeg tror at en av faktorene som kan ha innvirkning er at det er betydelig større andel anonyme brukere. Bare en tanke fra min side, ikke sikkert det stemmer.

Men kun en av meldingene i denne tråden er skrevet av en bruker som står fram med brukernavn. Hvorfor skriver alle anonymt egentlig? 

Det er fordi enkelte liker å forfølge og trakassere brukere her inne. Moderatorene har valgt å ikke slå ned på det.

Anonymkode: 81aee...bbd

Skrevet

Jeg gikk inn på den "Alt vi har lært om helse er feil" tråden. Om jeg husker riktig hva den het. Jeg trykket inn på den og skulle sjekke den ut litt senere for jeg hadde ikke tid akkurat da. Når jeg gikk inn på siden igjen var den borte. Det har skjedd noen ganger at trådene blir avlyst. 

Det er sikkert en grunn. Og mye troll eer sikkert en grunn til folk slutter å være her. Tror det er mye som spiller inn. 

Jeg skjønte ikke hva som var galt med den helse tråden. Tenkte kanskje det var en admin som var helt i mot og slettet den pga egne meninger om saken. Jeg vet ikke men man begynner å lure litt da. Det gjør jeg hvertfall. 

Anonymkode: e1d77...5e4

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Er nok humoristene som har forsvunnet. :klovn:

Anonymkode: 356ea...de1

Hvem mener du? De som lagde tulletråder?

Anonymkode: cb58c...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...