Gjest jeansjenta Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Trenger litt hjelp til valg av jeans. Hvilke er fine og hvilke passer til meg når jeg er 25 år? (dvs. jeg vil ikke ha noen fjortisjeans) Jeg har sett noen som har en tykk strek som går i buer bakpå lommene (ikke lett å forklare :oops: ) Noen som vet hvilke disse er og hvor de evt. selges? Alle råd mottas med takk! Legg gjerne ved en link.
Sienna Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Utvalget er stort, du må neste definere nærmere hva du vil ha. Vide bein? Rette bein? Bootcut? Høy midje? Lav midje? Slitt vask? Prisklasse?
Morea Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Kanskje det er Nudie jeans du har sett? Eller kanskje Denimbirds (er egentlig damebuksene av Nudie da..)? Men hvem vet ute i denne jeans-jungelen?
Gjest jeansjenta igjen Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Virker som om jeg har sett Nudie da ja, så da er vel bare det herrebukser da. Denimbirds virket som om de bare hadde rette ben. Det jeg er på jakt etter et noen som er litt utsvingte og ikke alt for høye/lave i livet. Midt på treet Hvilken vask den har er jeg åpen for alle tror jeg. Prisklasser er jeg og åpen for de fleste. Noen som har noen tips da?
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 Denimbirds har også bukser som er bootcut, i flere ulike vasker. Sjekk ut modellen Birds Bootcut hos www.denimbirds.com
Minette Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 Jeg liker Fornarina jeg da..vet noen ser på det som et 'fjortis merke', men det kommer da helt an på hvilken modell man velger. De har jo modeller som er helt 'ordinære', men også noen kuule modeller med spesielle detaljer. Husker også at en del snakket om at glidelåsene var så dårlig på disse jeansene, men ingen av mine har blitt ødelagt ihvertfall. Du kan jo se her: http://www.fornarina.com/main.jsp Har en venninne som er veldig fornøyd med sine 7 for all mankind jeans, du kan se dem bl.annet her: http://www.eluxury.com/browse/product_asso...ficationID=5038
Gjest Jeansjenta Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Noen med erfaring fra disse denimbirdsjeansene? Hva er prisen på de? Forbindes de med fjortiser? :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #8 Skrevet 20. mai 2005 De er IKKE fjortisjeans (Det er det først og fremst Fornarina som er for tida), men litt mer grown-up. Prisene ligger fra 900 og oppover.
Alterna Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 BikBokjeans har også slike buede greier på baklommene.. men anbefaler ikke disse. Billige, og glidelåsen blir ødelagt med en gang og de går fort ut av form
smil Skrevet 20. mai 2005 #10 Skrevet 20. mai 2005 Kjøper som oftest buksene mine på vero moda jeg. Har ikke råd til å bruke 1000 kr på et par jeans... Mulig jeg ser litt fjortis ut da, men jeg håper ikke det.
Arwen Skrevet 20. mai 2005 #11 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har endelig funnet meg jeans som sitter bra, har prøvd alt på Bik Bok og Carlings, men ingen var fine. Endte til slutt opp på HM hvor alle jeansene som het noe med bootcut satt suverent. Problemet mitt på Bik Bok og Carlings var at de ble for rette nederst i bena på meg. Har tydeligvis veldig store legger eller noe :-?
Gjest Anerikke Skrevet 21. mai 2005 #12 Skrevet 21. mai 2005 Har alltid sverget til Levis, jeg... Har flere varianter, noen 517 og en 501. Syns de har alle lengder og bredder, og det er lett å finne noen som passer. Har noen Lee også, men ikke så fornøyd med dem. Mulig jeg er håpløst gammeldags. Jeg elsker jeansene mine!!
Gjest Jeansjenta igjen Skrevet 21. mai 2005 #13 Skrevet 21. mai 2005 Har noen erfaringer med Lee? Har de noen fine modeller? Er dette jeans for fjortisser eller litt eldre? Hva pris ligger disse på?
Gjest Tristessa Skrevet 21. mai 2005 #14 Skrevet 21. mai 2005 Jeg digger Lee! Favorittmodellen min er Desoto, som er sånn passe lav på livet (selv om de som selger den sier at den er høy på livet - ikke enig her...) og har bootcut. Prisene ligger et sted mellom 699 - 899, litt avhengig av hvor du kjøper bukser. JC er vel billigst, tipper jeg. Buksene er enkle, uten dill og ser fine ut. Jeg synes i hvert fall ikke de er fjortis!
Minette Skrevet 21. mai 2005 #15 Skrevet 21. mai 2005 Har noen erfaringer med Lee? Har de noen fine modeller? Er dette jeans for fjortisser eller litt eldre? Hva pris ligger disse på? Føler ikke at Lee er for fjortiser. Men det er derimot ikke et merke jeg er glad i, syns de vidder seg veldig ut, etter bruk og blir fort formløse (knær og hengete i rompa). Men smak og behag
Tusseline Skrevet 21. mai 2005 #16 Skrevet 21. mai 2005 Det kommer litt an på hvor mye du er villig å "ofre". Selv har jeg falt helt for Replays jeans, men noen av dem er litt spesielle da. Ellers er Fornarina å anbefale (vil ikke si de er fjortiss), Nudie (passer fint med en gang man får de på, men har en tendens til å vie seg ut) og Lee (passer ikke helt min kroppsform, men er fin på mange andre). Du må rett og slett bare prøve deg fram. Lykke til i jungelen!
Gjest Catwoman Skrevet 22. mai 2005 #17 Skrevet 22. mai 2005 Kjøper som oftest buksene mine på vero moda jeg. Har ikke råd til å bruke 1000 kr på et par jeans... Mulig jeg ser litt fjortis ut da' date=' men jeg håper ikke det.[/quote'] Jeg og. Vero moda og only. Og jeg har prøv masse forskjellige bukser av disse merkene som er svindyre, og har også kjøpt en ganske dyr Lee bukse. Men de buksene som sitter penest på meg og som jeg liker best, er faktisk de som koster 300-500 på vero moda :-)
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #18 Skrevet 22. mai 2005 Koster ikke stort sett Vero Moda-jeansene fra 5-700, da?
AUF Skrevet 22. mai 2005 #19 Skrevet 22. mai 2005 Jeg kjøper de jeg liker og som passer. Vanligvis på H&M og Lied Woman..Aner jo ikke hva alle heter. Men om jeg vil ha ei bukse som garantert sitter over lengre tid, og som er veldig gode å gå i så blir det Diesel
Gjest Gjerrigknarkine Skrevet 22. mai 2005 #20 Skrevet 22. mai 2005 BikBokjeans har også slike buede greier på baklommene.. men anbefaler ikke disse. Billige' date=' og glidelåsen blir ødelagt med en gang og de går fort ut av form [/quote'] ...Men hva forventer man egentlig for 300 kr?? Synes disse jeansene er et knallgodt kjøp, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå