AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Min datter på 8 år falt og slo leppen sin på målstangen mens hun spilte fotballkamp i går. Hun slo heldigvis ikke ut noen tenner, men overleppen hennes fikk seg en skikkelig støkk. Den er blitt ganske hoven. Og hun sier at leppen verker nesten hele tiden, og det gjør spesielt vondt når hun tar på den. Hvor lang tid tar det for leppen hennes å bli bra igjen? Finnes det evt. noe jeg kan få kjøpt på apoteket for å gjøre leppen mindre hoven? Stakkars skjønne jenten min... ❤ Tok forresten et bilde av den hovne leppen hennes sånn at dere kan se hvordan det ser ut: Anonymkode: a9124...5be 1
Sensi Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Du må bare ta tida til hjelp. Kanskje det hjelper å legge på noe kaldt for å lindre.hvis is, så husk å legge tynt lag med tøy mellom isen og huden. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Bare å bli vant med at ungen din skader seg Anonymkode: 703d5...c80 14
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Og dette må du legge ut på kg, med bilde? Kan du ikke bare gå rett på apoteket for å spørre? Sånn er det bare med idrett, det blir noen knall og fall, også for skjønne små jenter. Anonymkode: 0562d...64b 14
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Finnes det ikke noen sånne lypsyler eller noe hun kan smøre på som lindrer smerte og evt. hevingen? Anonymkode: 5a70b...290 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Det er mer bekymringsverdig at du føler du må nå ut til andre med dette problemet, og velger KG fremfor en lege/medisinske fagarbeidere. Anonymkode: 9e4dc...fc6 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mer bekymringsverdig at du føler du må nå ut til andre med dette problemet, og velger KG fremfor en lege/medisinske fagarbeidere. Anonymkode: 9e4dc...fc6 Slutt nå! Ja, du er sikkert veldig "bekymret". Og nå føler DU deg bedre, eller? Anonymkode: c360b...831 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Det bildet så ikke så veldig ekte ut. Tror det er brukt i en gammel tråd der TS spurte om datteren hadde store nesebor. Anonymkode: a140a...14f 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bildet så ikke så veldig ekte ut. Tror det er brukt i en gammel tråd der TS spurte om datteren hadde store nesebor. Anonymkode: a140a...14f 😜🤣 Anonymkode: 55203...943 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bildet så ikke så veldig ekte ut. Tror det er brukt i en gammel tråd der TS spurte om datteren hadde store nesebor. Anonymkode: a140a...14f Aha, og jeg synes måten hi skrevet på er merkelig måte, kanskje det bare er meg.. Anonymkode: 2faf1...0e7 2
slutt Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 Hahaha!! Daaakkar lille plinsessen til mol fikk vondt. Sykemelding! 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha, og jeg synes måten hi skrevet på er merkelig måte, kanskje det bare er meg.. Anonymkode: 2faf1...0e7 Kjedelig høstferie er kanskje forklaringen. Velkommen etter trådene: Vogn til 30-åring og hamburger i do (denne ble sletta tror jeg).. Anonymkode: a140a...14f 1
Ripshagen Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Alltid is i slike tilfeller. Tidlig. Det vil da stanse hevelsen. Du må nok ta tiden til hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bildet så ikke så veldig ekte ut. Tror det er brukt i en gammel tråd der TS spurte om datteren hadde store nesebor. Anonymkode: a140a...14f 5 timer siden, slutt skrev: Hahaha!! Daaakkar lille plinsessen til mol fikk vondt. Sykemelding! 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig høstferie er kanskje forklaringen. Velkommen etter trådene: Vogn til 30-åring og hamburger i do (denne ble sletta tror jeg).. Anonymkode: a140a...14f Ts her. Hva i alle dager er dette for noe tull?! Jeg er bare en mor som synes synd på jenten min, og vil at leppen hennes skal bli bedre! Derfor synes jeg ikke det er noe særlig greit at dere kommer med slike useriøse tullesvar! Hvis det virkelig er en eller annen her på KG som har opprettet en del tulletråder i det siste, så ja vel, men det vet jeg ikke noe som helst om. Jeg er fortsatt en seriøs mor som vil hjelpe barnet mitt. Anonymkode: a9124...5be 2
feebee Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Det bildet så ikke så veldig ekte ut. Tror det er brukt i en gammel tråd der TS spurte om datteren hadde store nesebor. Anonymkode: a140a...14f Haha og TS gjorde rett i å spørre
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #16 Skrevet 4. oktober 2019 Trodde ikke bergensere var så fintfølende, jeg. Hevelser går ned over tid. Anonymkode: 13868...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #17 Skrevet 4. oktober 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hva i alle dager er dette for noe tull?! Jeg er bare en mor som synes synd på jenten min, og vil at leppen hennes skal bli bedre! Derfor synes jeg ikke det er noe særlig greit at dere kommer med slike useriøse tullesvar! Hvis det virkelig er en eller annen her på KG som har opprettet en del tulletråder i det siste, så ja vel, men det vet jeg ikke noe som helst om. Jeg er fortsatt en seriøs mor som vil hjelpe barnet mitt. Anonymkode: a9124...5be Pakk henne inn i bomull og bobleplast og hold henne inne til hun er 18. Anonymkode: 4e944...237 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #18 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hva i alle dager er dette for noe tull?! Jeg er bare en mor som synes synd på jenten min, og vil at leppen hennes skal bli bedre! Derfor synes jeg ikke det er noe særlig greit at dere kommer med slike useriøse tullesvar! Hvis det virkelig er en eller annen her på KG som har opprettet en del tulletråder i det siste, så ja vel, men det vet jeg ikke noe som helst om. Jeg er fortsatt en seriøs mor som vil hjelpe barnet mitt. Anonymkode: a9124...5be Jeg trodde helt ærlig at det var en tulletråd. Trodde jeg hadde sett et veldig likt bilde i en annen tråd som sagt. Det falt meg ikke inn at man sier «jenten min» i Bergen, trodde det var en som skulle parodiere Oslo vest dialekt. Anonymkode: a140a...14f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #19 Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det falt meg ikke inn at man sier «jenten min» i Bergen, trodde det var en som skulle parodiere Oslo vest dialekt. Anonymkode: a140a...14f samme Anonymkode: 2faf1...0e7
Måbarefåsiat... Skrevet 4. oktober 2019 #20 Skrevet 4. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ts her. Hva i alle dager er dette for noe tull?! Jeg er bare en mor som synes synd på jenten min, og vil at leppen hennes skal bli bedre! Derfor synes jeg ikke det er noe særlig greit at dere kommer med slike useriøse tullesvar! Hvis det virkelig er en eller annen her på KG som har opprettet en del tulletråder i det siste, så ja vel, men det vet jeg ikke noe som helst om. Jeg er fortsatt en seriøs mor som vil hjelpe barnet mitt. Anonymkode: a9124...5be Ikke heng deg opp i leppa. Ta jenta til tannlegen og få tatt røntgen så du er sikker på ikke noen underliggende tenner er ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå