Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Maaaaassse tegn på både ikm og gravid. Er ikke noe er jeg gravid tråd, må bare lufte tankene mine....... 🙈 jeg har ikm imorgen, men ikke noe brunt/lyserødt som jeg vanligvis får. Det som har vært veldig merkelig denne pp er skikkelig murringer og stikking i livmor i over en uke nå. Pleier ikke å være det. Samtidig pleier jeg å få ganske vondt i livmor og korsrygg noen dager og rett før ikm. Ingenting nå, kun en stor mengde murringer. samtidig er jeg ISKALD på hender og føtter. Dette har holdt på i en uke, samtidig er jeg kjempe varm i ansiktet. Fatter ingenting. pusen er også mye mer nær meg enn vanlig, han ligger som regel alene på sofaen eller på fanget til samboer. Nå skal han konsekvent være nær meg. Helst på magen! Men jeg testet negativt natt til tirsdag, lørdag og fredag. Dette er en så forvirrende og frustrerende tid. har også vært veldig groggy siste tiden, leser setninger feil, klarer ikke formulere meg skikkelig og er skikkelig distré! Verre enn vanlig, men det kan også komme av at jeg tenker så masse på dette da. Leter jo etter alle symptomer. er også ganske kvalm og ikke noe matlyst. Men samtidig sulten. Dette kan komme fra nervøsitet eller adhd medisin, men allikevel føles alt annerledes😂 er virkelig ikke til å bli klok på dette her!! hadde syklus på 30 dager i seks mnd, før forrige mnd som var 28 og nå er jeg på dag 29. Ifølge Flo skal jeg få det imorgen. Gaaad dette er pining Endret 2. oktober 2019 av Blablaa
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Så spennende ☺️ Har du test klar til i morgen? Anonymkode: f59c8...f18
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så spennende ☺️ Har du test klar til i morgen? Anonymkode: f59c8...f18 Jeg har en liggende ja! Hadde fire stk, en igjen😂 er så utålmodig. Har ikke brukt prevensjon på ca 3 år.... men ikke prøvd aktivt da. Nesten så jeg ikke tør å teste imorgen, heller vendte til noen dager etter🙈
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Joo du må teste, nå ble jeg jo spent for deg 😅 Krysser fingrene .. Anonymkode: f59c8...f18 1
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joo du må teste, nå ble jeg jo spent for deg 😅 Krysser fingrene .. Anonymkode: f59c8...f18 Haha, jeg kommer nok å gjøre det kjenner jeg meg selv😄 Tør ikke legge meg, livredd for å våkne med ikm imorgen tidlig!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Har du tenkt å stå på et a-preparat under graviditet? Anonymkode: a7e9c...267
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt å stå på et a-preparat under graviditet? Anonymkode: a7e9c...267 Tenker du på medisinene? Om det har truffet denne gang, så skal jeg prøve å slutte ned på medisinene i samråd med lege. Men nå vet jeg jo ikke, og medisinene gir meg en lettere hverdag. Merker når de går ut, at jeg tenker mye mer over dette da😊
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 Det høres ut som om da jeg ble gravid 😄 Krysser fingrene for deg og håper på positiv test i morgen! ❤️ Det finnes tester med sensitivitet ned i 10 hcg , så du kan jo prøve en slik hvis ikke 25 (vanlig Clearblue og butikktest) slår ut. RFSU har en Test Tidlig med 10 😄 1
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2019 2 minutter siden, snoren skrev: Det høres ut som om da jeg ble gravid 😄 Krysser fingrene for deg og håper på positiv test i morgen! ❤️ Det finnes tester med sensitivitet ned i 10 hcg , så du kan jo prøve en slik hvis ikke 25 (vanlig Clearblue og butikktest) slår ut. RFSU har en Test Tidlig med 10 😄 Wææ, takk! Gruer meg så🙈 Jeg bestilte på billigtester, de stripsene, pinnen, clearblue (vanlig, ikke digital) samt en fra apoteket. Tok den fra apoteket a+(ellerno) på fredagen, clearblue lørdagsmorgen, strips mandag morgen og pinnen fra billigtester natt til onsdag(idag). Alle negative😅 så har en igjen. Når jeg stikker en qtips opp, eller fing, så er det ingen tegn til blod og det skal komme imorgen. Dette er helt forferdelig for en utålmodig sjel som meg!!!!!! Blir jo helt koko😂
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, Blablaa skrev: Wææ, takk! Gruer meg så🙈 Jeg bestilte på billigtester, de stripsene, pinnen, clearblue (vanlig, ikke digital) samt en fra apoteket. Tok den fra apoteket a+(ellerno) på fredagen, clearblue lørdagsmorgen, strips mandag morgen og pinnen fra billigtester natt til onsdag(idag). Alle negative😅 så har en igjen. Når jeg stikker en qtips opp, eller fing, så er det ingen tegn til blod og det skal komme imorgen. Dette er helt forferdelig for en utålmodig sjel som meg!!!!!! Blir jo helt koko😂 Ta med morgenurin!! Det er mange som ikke får positiv før uken etter de skulle hatt mensen, alle produserer hcg i forskjellig tempo. Vet du når eggløsning var? Hadde du symptomer 😄 Det er så spennende med graviditetstester, på godt og vondt. Håper virkelig du er gravid og slenger med et vakkert bilde av positiv test i morgen! Gøy med oppdatering, blir så gira når folk sier de kan være gravid 🙈
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2019 5 minutter siden, snoren skrev: Ta med morgenurin!! Det er mange som ikke får positiv før uken etter de skulle hatt mensen, alle produserer hcg i forskjellig tempo. Vet du når eggløsning var? Hadde du symptomer 😄 Det er så spennende med graviditetstester, på godt og vondt. Håper virkelig du er gravid og slenger med et vakkert bilde av positiv test i morgen! Gøy med oppdatering, blir så gira når folk sier de kan være gravid 🙈 Haha, så koselig! Jeg vet ikke om jeg tør, vil ikke bli skuffa igjen. Jeg skal ha ikm imorgen en eller annen gang. Aner ikke når el var for å være ærlig🙈 Har ikke målt det. Men jeg merker det på hele kroppen min at den er/har vært og da har vi som regel kjørt på😂 Forrige ikm var 4 september, og morroa var 15,20, 21 og 28...
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, Blablaa skrev: Haha, så koselig! Jeg vet ikke om jeg tør, vil ikke bli skuffa igjen. Jeg skal ha ikm imorgen en eller annen gang. Aner ikke når el var for å være ærlig🙈 Har ikke målt det. Men jeg merker det på hele kroppen min at den er/har vært og da har vi som regel kjørt på😂 Forrige ikm var 4 september, og morroa var 15,20, 21 og 28... Hehe mye mulig at du har tatt testen for tidlig og at du er gravid likevel med de datoene der, ja 😄 Kan jeg spørre deg om du kjente en sånn murring, akkurat som om du skulle få mensen, så sjekket du, men så var det ikke mensen likevel? Selv om alle sier at det er umulig føler jeg i alle fall selv at jeg kjente når egget festet seg og grov seg inn, var helt sikker på at jeg hadde fått mensen, men så fikk jeg den ikke og dagen etter var jeg skikkelig ballong i magen. Tok meg til og med over magen og følte meg skikkelig gravid (haha ungen hadde jo så vidt festa seg 😂), men instinktene mine var rett, jeg var gravid!! Tre dager senere hadde jeg testet positivt (svaaakt, men likevel, positiv) ❤️
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, snoren skrev: Hehe mye mulig at du har tatt testen for tidlig og at du er gravid likevel med de datoene der, ja 😄 Kan jeg spørre deg om du kjente en sånn murring, akkurat som om du skulle få mensen, så sjekket du, men så var det ikke mensen likevel? Selv om alle sier at det er umulig føler jeg i alle fall selv at jeg kjente når egget festet seg og grov seg inn, var helt sikker på at jeg hadde fått mensen, men så fikk jeg den ikke og dagen etter var jeg skikkelig ballong i magen. Tok meg til og med over magen og følte meg skikkelig gravid (haha ungen hadde jo så vidt festa seg 😂), men instinktene mine var rett, jeg var gravid!! Tre dager senere hadde jeg testet positivt (svaaakt, men likevel, positiv) ❤️ Ja faktisk! Som regel så stemmer jo innstinktene! Er det lenge siden? gikk på badet nå, og brystene mine føles så harde og store. Men ikke vokst eller mørke nippler. Aldri hatt så harde tunge før!! Haha jeg blir GAL! Hvor lenge før testa du positivt (evnt etter)
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 Akkurat nå, Blablaa skrev: Ja faktisk! Som regel så stemmer jo innstinktene! Er det lenge siden? gikk på badet nå, og brystene mine føles så harde og store. Men ikke vokst eller mørke nippler. Aldri hatt så harde tunge før!! Haha jeg blir GAL! Hvor lenge før testa du positivt (evnt etter) August 2018 ble jeg gravid, så det er ikke så lenge siden 😄 Jeg hadde eggløsning veldig sent, for jeg skulle egentlig hatt mensen den dagen jeg hadde sex (troor jeg). Hadde hatt en veldig rar syklus månedene før jeg ble gravid, så var sikker på at jeg var steril. Kunne gå 30-35 dager eller noe mellom hver mens. I alle fall testet jeg positivt bare 7 dager etter eggløsning eller 9 dager etter samleiet. Vet det var det samleiet som gjorde meg gravid, for hadde ikke noe mer sex den måneden. Husker jeg så en liten baby på en cafe og han jeg var med bare "nei ikke tenk på det" (hadde nettopp fått nr 2 og var kjempe sliten haha) 1
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #15 Skrevet 2. oktober 2019 Fikk forresten ikke mørke brystvorter før tidligst sent i første trimester og da jeg fødte var de helt svarte. Så det er ikke noe som kommer med en gang, men den tunge følelsen derimot hadde jeg ganske fra ganske tidlig av. Men alle svangerskap er jo forskjellige 🙈 Jeg håper virkelig du har en spire! Sender uansett litt babystøv din vei! 1
Blablaa Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2019 Haha! Så gøy, dere er heldige 🤩 Krysser fingrene, men kjente nå når jeg la meg i senga at mensmurringene som jeg kjenner til dukka opp🙈 er ikke til å holde ut🤪 Men mangler samtidig vondter i korsryggen som jeg alltid får, samt kraftige murringer. Skjønner ingenting jeg nå altså.
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #17 Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, Blablaa skrev: Haha! Så gøy, dere er heldige 🤩 Krysser fingrene, men kjente nå når jeg la meg i senga at mensmurringene som jeg kjenner til dukka opp🙈 er ikke til å holde ut🤪 Men mangler samtidig vondter i korsryggen som jeg alltid får, samt kraftige murringer. Skjønner ingenting jeg nå altså. Hadde masse mensmurringer tidlig 1 trimester, så lenge tanta ikke er kommet er det fortsatt håp 😄
Blablaa Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #18 Skrevet 3. oktober 2019 Søvnløs natt igjen.. sov fem timer igår, og 40 min idag.. føler meg så våken men samtidig trøtt! Hadde skikkelig smerter i livmor med iling mot låret. Leste kanskje ligamentsmerter? 😅 kanskje det går an p teste nå?
Blablaa Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2019 Den var negativ😓 skal ha mensen idag. Men har aldri hatt slike menssymptomer før. Jeg skjønner ikkeno....
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #20 Skrevet 3. oktober 2019 37 minutter siden, Blablaa skrev: Den var negativ😓 skal ha mensen idag. Men har aldri hatt slike menssymptomer før. Jeg skjønner ikkeno.... Det er dessverre mulig at man bare kjenner litt ekstra godt etter symptomer når man prøver å bli gravid❤️ Men alt håp er ikke ute før du får mensen. Anonymkode: 461df...1ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå