AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Hei, jeg er 26 år og jobber i en butikk. Nå er jeg drittlei av mersalg, masing på kundene om kampanjer, tilbud og kundeklubb. Og jeg tjener dårlig. Jeg vil jeg ha en utdanning. Problemet er at jeg ikke har lyst til noe som helst. Det er ingenting jeg interesserer meg for eller har lyst til å jobbe med, så jeg har gitt opp å finne "drømmejobben". Men nå er jeg dritt lei av livet og bare må få meg en utdanning der jeg kan få en "vanlig" god jobb. Forventer overhode ikke noe millionlønn, men en helt vanlig grei norsk lønn. Trenger en utdanning som er relativt enkel da jeg er midt på treet og ikke noe særlig skoleflink. Har generell studiekompetanse fra vgs. Sykepleier er uaktuelt, min største fobi er sprøyter, sykehus og leger.. Hvilke yrker finnes der ute? Hva er det alle menneskene gjør hver dag? Trenger litt input og lurer på hva dere er utdannet som og jobber med? Anonymkode: 50709...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Barnevern, sosionom, vernepleier, økad, lærer, spesialpedagog, psykologi, IT, ergoterapeut, fysioterapi, journalist, radiograf, statsvitenskap, jus, tannpleier, trafikklærer, ? Spørs helt hva du har litt interesse for. Anonymkode: 512f2...acc
snoren Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevern, sosionom, vernepleier, økad, lærer, spesialpedagog, psykologi, IT, ergoterapeut, fysioterapi, journalist, radiograf, statsvitenskap, jus, tannpleier, trafikklærer, ? Spørs helt hva du har litt interesse for. Anonymkode: 512f2...acc Signerer dette, har du noen hobbyer?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Kanskje prøve å søke andre stillinger uten utdanning? Kan gi deg litt ideer Anonymkode: e95cd...bd1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Jobber med markedsføring. Kreativt og variert. Tjener bedre enn mange andre. Velger selv hvor mye jeg vil jobbe/tjene. Har faste kunder og tar ekstra oppdrag om jeg har tid. Elsker det! Er 30 år. Anonymkode: 6834b...cf2
Jodaneida Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jobber med markedsføring. Kreativt og variert. Tjener bedre enn mange andre. Velger selv hvor mye jeg vil jobbe/tjene. Har faste kunder og tar ekstra oppdrag om jeg har tid. Elsker det! Er 30 år. Anonymkode: 6834b...cf2 Ingen formell utdanning? Jeg jobber også med markedsføring men er fast ansatt. Endret 2. oktober 2019 av Jodaneida
Nole Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 Kunne du tenke deg å kjøre lastebil/ buss eller taxi ?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Du bør tenke på om du kan tenke deg en praktisk jobb som gjøre at du beveger deg mye feks sykepleie, vernepleie, kokk, osv eller en stillesittende jobb (kontor) da kan økonomi, juss, arkitekt, sosionom, ingeniør o.l være noe.. Så snevrer du alternativene dine inn. Sjekk utdanning.no for utdanninger. Anonymkode: 5e5d4...ef3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg var der du er for noen år siden. Var drittlei butikkjobb og mennesker. Tenkte at eneste jobben jeg ville ha var på et kontor hvor døren kunne lukkes. Det som hjalp for meg var å prøve å jobbe i forskjellige typer jobber. Prøvde bolig, barnehage og hjemmetjenesten. Hadde aldri trodd at jeg ville bli sykepleier men nå er jeg på vei dit. Utfordre deg selv og prøv noe nytt så blir du overrasker over hva du kan trives med. Føler med deg, butikkjobb er noe dritt. Jeg er takknemlig for at jeg er ferdig i butikk for godt. Anonymkode: 9306b...916
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 På 2.10.2019 den 22.57, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 26 år og jobber i en butikk. Nå er jeg drittlei av mersalg, masing på kundene om kampanjer, tilbud og kundeklubb. Og jeg tjener dårlig. Jeg vil jeg ha en utdanning. Problemet er at jeg ikke har lyst til noe som helst. Det er ingenting jeg interesserer meg for eller har lyst til å jobbe med, så jeg har gitt opp å finne "drømmejobben". Men nå er jeg dritt lei av livet og bare må få meg en utdanning der jeg kan få en "vanlig" god jobb. Forventer overhode ikke noe millionlønn, men en helt vanlig grei norsk lønn. Trenger en utdanning som er relativt enkel da jeg er midt på treet og ikke noe særlig skoleflink. Har generell studiekompetanse fra vgs. Sykepleier er uaktuelt, min største fobi er sprøyter, sykehus og leger.. Hvilke yrker finnes der ute? Hva er det alle menneskene gjør hver dag? Trenger litt input og lurer på hva dere er utdannet som og jobber med? Anonymkode: 50709...2a0 Trenger også litt input Har generell kompetanse og høyt snitt, men aner ikke hva jeg skal velge! Tenker ergoterapi, audiopedagog, radiograf eller tannpleie, men virker som det er veldig dårlige jobbmuligheter for alle de 😕 Anonymkode: 622f6...47d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger også litt input Har generell kompetanse og høyt snitt, men aner ikke hva jeg skal velge! Tenker ergoterapi, audiopedagog, radiograf eller tannpleie, men virker som det er veldig dårlige jobbmuligheter for alle de 😕 Anonymkode: 622f6...47d Hva med sykepleier? Gode jobbmuligheter og ikke langt unna de yrkene du nevner Anonymkode: 300ca...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå