Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Diddl
Skrevet

Hei!

Moren min bestiller titt og ofte fra dette merket og jeg prøvd noen av produktene(bodylotion og shampo osv.)Virker helt greie...og billige!

Moren min får ofte brev i posten der det er litt tilbud på nye og gamle produkter. Jeg har litt lyst til å prøve,men vet ikke om det bare er tull alt sammen,siden det ikke selges på "en normal måte"-iallfall ikke i utlandet.

Men...Noen som vet om noen produkter som anbefales(ser de har mye rart; voks, parfyme, handkrem, deo, dagkrem, maskara osv...)

Gidder ikke bestille mye som ikke er vært en j.. dritt(gjort dt så alt for mange ganger! :oops: ), så derfor lurte jeg på om noen av dere hadde prøvd noe?!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

I Tyskland selges dette i butikker. Skal jeg være ærlig synes jeg merket er skikkelig ille... I hvert fall når det gjelder sminke. Parfymen er ubeskrivelig :tunge1:

Skrevet

jeg liker aromaterapi produktene derifra. Du kan jo bare melde deg inn og se. Du behøver jo ikke kjøpe noe.

Skrevet

Var medlem der for mange år siden, og syntes den gang at produktene var ok. Men det er som sagt lenge siden.

Skrevet

Det har vært en tråd om dette før, søk og se om du finner den. YR er et seriøst merke som har butikker i de fleste europeiske storbyers beste handlestrøk, men reklamene de sender ut er blodharry, og de såkalte hurtigsvarspremiene er helt tragiske. Jeg har vært fornøyd med både sminke og solprodukter, som jeg kjøpte i butikk da jeg bodde i Tyskland. I Frankrike er de kjent for sin miljøvennlige profil (ikke tull).

Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellig der.Mye billig og ting du får 2 belaler for 1,jeg har kjøpl litt shampo og balsam til familien og det funker helt ok. :kose:

Ellers er jeg fornøyd med body lotion,bruker hver dag og da synes jeg den er billig og grei,mange forskjellige slag å velge i.

Sol produktene er bra,jeg har kjøpt brun uten sol spray bruker den på bena,siden jeg blir sent brun der og kombinerer med solarium,nå har jeg brune og fine ben,og venter på sommer :briller:

Sminken er så som så,vanskelig å velge farger fra katalogen,synes skjelden det tilsvarer mine forventninger.

Maskara er ok.

Skrevet

Yves R har butikker både i Sverige og Danmark.

Det hende jeg kjøper fra dem. Bade serien for barn, Hamamelis tror jeg den heter(den er faktisk ganske god), aromaoljene er også brukbare.

Og badeolje med kokos, det er duften av sommer :wink:

Sminken de har har jeg aldri prøvd.

Parfymene lukter pyyy

Men alt i alt så er ikke dette merket værre enn de andre rimelige merker tror jeg. Tvert imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...