Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vil dele erfaring rundt å skjule magen sin så lenge for familie og venner? Har dere noen tips til hvordan? Er 18 uker julekvelden, og det hadde vært så gøy å avsløre det for familie da ☺️ (Om jeg klarer å vente så lenge 😅)

Anonymkode: bf2c4...66d

• Liker 2
Skrevet

De færreste har stor mage i uke 18, så med riktig klær vil ikke det være noe problem

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor liksom... hadde faktisk blitt litt sur hvis et nært familie medlem hadde ventet så lenge med å dele en sånn nyhet. 

Anonymkode: 3bc45...adb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liksom... hadde faktisk blitt litt sur hvis et nært familie medlem hadde ventet så lenge med å dele en sånn nyhet. 

Hva får man ut av å bli sur for noe sånt? Man må jo få velge selv når man ønsker å dele

• Liker 34
Skrevet

Det kommer helt an på kroppen din. Selv er jeg snart i uke 17 og det er skikkelig tydelig. Siste uken har flere kommentert magen min. Så er ikke lett å si om det vil gå fint å skjule det eller ikke. 

Anonymkode: 213da...41e

• Liker 4
Skrevet

Med nummer en kunne jeg fint skjult den til uke 20. 

Med nr to, synlig fra uke 12-13 😅

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt man skal bli sur for 🙄

Hva hvis ts ikke skal på andre ul enn oul? Greit å vite at ting er som de skal før man deler.. 

Anonymkode: 09656...570

• Liker 14
Skrevet

På meg syntes det ikke i uke18, jeg avslørte det på julaften selv men var da i uke 12. Familien min ble sjokka fordi jeg hadde klart å holde det hemmelig, men ble super glade 😊 er ikke noe å bli sur for. Man forteller når man føler seg klar uansett 😊

• Liker 4
Skrevet

Som de over skriver så kommer det helt ann på kroppen din. Men om dette er første barnet så er det godt mulig det ikke blir noe problem å skjule den til uke 18! Med nr 1 holdt vi det hemmelig så lenge også da jeg fikk mage sent, men med nr to var den synlig mye før 🙈 

Anonymkode: 46838...4b7

• Liker 1
Skrevet

Er gravid i nittende uke med tvillinger og kunne klart å skjule det til uke 18 :) Men alle graviditeter er jo forskjellige!

Anonymkode: a400e...07a

• Liker 1
Skrevet

Det må du nesten bare se an. Jeg er i uke 36 og kan enda skjule magen om jeg kler meg rett (den er veldig liten), mens andre er klart og tydelig gravid i uke 15-16. Svært varierende.

Anonymkode: 026e6...b7d

• Liker 2
Skrevet

Helt umulig å svare på. Mager er ikke like.

Jeg fortalte vennene mine i uke 8 med barn nr.2 Da sa de at de hadde mistenkt det i ett par uker.. sett det på magen ja.

Anonymkode: 507a6...20f

• Liker 1
Skrevet

Det vil variere fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. Koselig overraskelse da 🙂

Fortalte det til noen venner vi omgås ofte i forrige uke. De måtte se flere ganger og sa at de hadde ikke tenkt tanken en gang. Er i uke 23 med nr 3. 

Kler meg normalt med ikke helt stramme gensere. Bruker ikke gravidbukser enda. Med nr to kom magen mye raskere med nr en enda senere.

Anonymkode: 27b2b...5b6

• Liker 2
Skrevet

Med første kan det gå...

Anonymkode: 76688...e68

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke mage før i uke 25 med den første. I uke 18 var den helt flat på badeferie, og ingen så at jeg var gravid. 

Anonymkode: 7c1cc...197

• Liker 1
Skrevet

Var over 20 uker med nr 2 og vikarer på jobb så det ikke når vi var i svømmehallen med brukere. Det er så individuelt når magen kommer.

Anonymkode: 3ce6b...16e

• Liker 1
Skrevet

Vi var 20 uker på vei og avslørte det på julaften 😊 Dette var tredje barnet. Hadde litt mage, men gikk med litt løse klær. 

• Liker 1
Skrevet

Avhenger helt av kroppen, jeg overrasket de på jobben i uke 23 liksom 😜 Venninna mi overrasket de på føden i uke 34 😅

Anonymkode: 9a4a0...a79

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på, ja. Jeg hadde ikke klart å skjule det for nær familie. Andre kunne kanskje mistenke noe, men ikke nødvendigvis se det tydelig om jeg gikk med vide, store gensere. Nå i 2. svangerskap hadde det nok ikke gått. 

Du kan jo prøve å holde det skjult i utgangspunktet og så heller fortelle tidligere dersom du ser at det blir for vanskelig etter hvert. 

Anonymkode: c57ad...33c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...