Gå til innhold

«Tapp» ved anus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en «tapp» ved utgangen av anus, ned mot vagina.. den er liten, hudfarget, ikke spesielt vond egentlig. Er dette normalt? Føler at rasshølet mitt er så utrolig stygt, og jeg får litt sperrer for å ha 69 med typen fordi jeg føler den er så stygg.. 

Anonymkode: 940c0...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei. Har en «tapp» ved utgangen av anus, ned mot vagina.. den er liten, hudfarget, ikke spesielt vond egentlig. Er dette normalt? Føler at rasshølet mitt er så utrolig stygt, og jeg får litt sperrer for å ha 69 med typen fordi jeg føler den er så stygg.. 

TS her igjen.. jeg vet forsåvidt at jeg har hemorider, men kun på innsiden.. 

Gjest førstedamen
Skrevet

Jeg har også en slik tapp, men det er bare litt løs hud fra mellomkjøttet, helt vanlig. Jeg har ikke hemoroider. 

Skrevet (endret)

Himmel og hav hva man bekymrer seg over.

Kan garantere at jeg ikke en gang ville lagt merke til det.

Endret av Hillbill
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har også en liten slik tapp. Aldri hatt hemoroider, men fikk en rift akkurat der en gang, og den ble revet opp igjen noen ganger før den grodde. Et arr altså. 

Jeg har sex i alle stillinger, og det har ikke påvirket iveren til min mann. 

Anonymkode: 86657...8cf

• Liker 2
Skrevet

Sånn har jeg og, og det plager meg spesielt nå som vi driver og utforsker analsex.. Men man er sjeldent alene om å ha diverse "ting"  det er i alle fall sikkert!

Anonymkode: c3ab4...779

Skrevet

Det har jeg også og har "valgt" å ikke bry meg om det.

Anonymkode: 20db3...e5a

Skrevet

Det har jeg og... hadde der ikke før så vet ikke hva det er.?? Jeg kan «dra» i den, ganske mye. Ødelegger sexlivet kun pga den! 

Anonymkode: 6b4d4...926

Skrevet

Tror dette kan være analfistel. 

Anonymkode: 354b6...84b

Skrevet

En tidligere elskerinne hadde en sånn. Virker som du ikke er alene.

Anonymkode: 29fc1...202

Skrevet

Dette er jo en hemoroide. Jeg vil heller ikke ha 69, men det har ingenting med hvordan rasshølet mitt ser ut.

Anonymkode: 4794b...aa9

• Liker 1
Skrevet

Fikk sånn etter at jeg opererte ut en trobosert hemoroide. Kan dytte den litt inn så syns den ikke, men den popper jo ut igjen så fort jeg rører meg. Syns den er støgg jeg å, ikke så stor men uansett. Har tenkt tanken på å operere den vekk fordi jeg syns det er flaut å ha f.eks doggy i lyset pga den, så har bare i mørket eller halvmørket. Bør jo ikke være så vanskelig å bare brenne den eller fryse den bort eller noe tenker jeg da 🤷‍♀️

Anonymkode: 41107...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...