Gå til innhold

Pupper og doggy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske store bryster og når jeg har sex i doggy style så synes jeg de dasker sånn fram og tilbake. Ja, nesten så det blir klaskelyd. Jeg blir litt selvbevisst på det og føler at det ødelegger opplevelsen slik at jeg prøver å legge ned overkroppen på en måte. 
kjæresten min sier at det bare er deilig å se de dingle...

har dere det på samme måte? Svaier brystene deres? 
noen råd til hvordan jeg kan takle dette?  
jeg liker jo egentlig doggy, og kjæresten elsker det jo

Anonymkode: 1d80b...719

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine blir veldig lange når jeg står i doggy 😂 ser virkelig ikke bra ut, klasker ikke, men dingler frem og tilbake som noen lange patter... så jeg legger overkroppen ned mot en pute... nå ser jo ikke mannen puppene når man blir tatt i doggy uansett, men jeg ser dem og føler meg ikke så sexy da. De ser bra ut når jeg er oppreist eller ligger på ryggen, de blir bare helt deformerte i den doggy stillingen... 🤭

Anonymkode: ceb78...b10

• Liker 4
Skrevet

Dinglende bryster i doggy er jo bare sååå herlig!!

Ikke noe å skamme seg over i det hele tatt.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Mine dingler også. Bryr meg ikke om det. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Dinglende bryster er stas det, men at dere legger overkroppen ned gjør også doggyen enda bedre.. 😄

Anonymkode: 5f591...01d

• Liker 2
Skrevet

Mine klasker... hater det, men liker doggy, så legger meg ned med overkroppen. 

Anonymkode: 48a16...d7c

Skrevet

Mine er så små/ikke-eksisterende at de ikke henger en gang i doggy😂 så jeg har motsatt problem. 

Anonymkode: 351b8...9d0

• Liker 7
Skrevet

Savner doggy noe helt villllllt! 😭 Driter i at puppene dingler og ser fæle ut. Hadde gjort mye for en doggyrunde til før jeg forfaller helt.

Anonymkode: a0601...8d6

Skrevet

I følge de fleste menn jeg har snakket med så, jo, puppene er synlige fra doggy om man tar armene litt utover, og det ER meninga at brystene skal duve og klaske.

Anonymkode: 6ec8b...215

• Liker 5
Skrevet

Når puppene og ballene dasker i takt, da er sexen samstemt in fact.

Da er det bare å komme i sammen, på et luksus hotel i Drammen.

Anonymkode: f61f0...270

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Savner doggy noe helt villllllt! 😭 Driter i at puppene dingler og ser fæle ut. Hadde gjort mye for en doggyrunde til før jeg forfaller helt.

Hvorfor har du ikke doggy?😊

Anonymkode: a49a8...654

Skrevet

Typen din sier at han elsker det, stol på han, slipp deg fri og la puppene daske.

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ikke doggy?😊

Anonymkode: a49a8...654

Mangler noen å ha det med. Siste jeg datet lå bare der som en slask på ryggen. Kan ikke huske hvordan det føles å ha bra sex.

• Liker 2
Gjest Handymanhedmark
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Mangler noen å ha det med. Siste jeg datet lå bare der som en slask på ryggen. Kan ikke huske hvordan det føles å ha bra sex.

😪

Skrevet

Er mann som elsker det! Favorittstilling. Med et speil på veggen er det absolutt den stillingen som tenner meg mest. 🤩

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Hillbill skrev:

Dinglende bryster i doggy er jo bare sååå herlig!!

Ikke noe å skamme seg over i det hele tatt.

5 timer siden, snoren skrev:

Typen din sier at han elsker det, stol på han, slipp deg fri og la puppene daske.

11 minutter siden, Bubo skrev:

Er mann som elsker det! Favorittstilling. Med et speil på veggen er det absolutt den stillingen som tenner meg mest. 🤩

Hør på typen din og mennene som skriver her inne: Menn elsker pupper i bevegelse.

Anonymkode: 60604...ecd

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske store bryster og når jeg har sex i doggy style så synes jeg de dasker sånn fram og tilbake. Ja, nesten så det blir klaskelyd. Jeg blir litt selvbevisst på det og føler at det ødelegger opplevelsen slik at jeg prøver å legge ned overkroppen på en måte. 
kjæresten min sier at det bare er deilig å se de dingle...

har dere det på samme måte? Svaier brystene deres? 
noen råd til hvordan jeg kan takle dette?  
jeg liker jo egentlig doggy, og kjæresten elsker det jo

Anonymkode: 1d80b...719

Kan ikke mannen kose med puppene mens han knuller deg bakfra?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve andre menn f eks. 😘

Skrevet

Deilig at puppene duver og dasker under sex. Å høre lyden av at puppene dasker er bare pirrende. Og ja, vi menn kan se puppene også under doggy. Men å bøye overkroppen frem er jo heller ikke så dumt da. 😉 Så nyyyyyyt sexen bakfra både med overkroppen hevet og daskende bryst og ellers 😉 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp sugekopper til nipplene. Fyll dem med blod, så de blir super sensitive.

Kjøp penis sleeve til mannen, så han fyller deg skikkelig opp. Alle vegger i skjeden vil kjenne det.

Bruk så en solid vibrator på klitoris.

Nytt eksplosjonen(e).

Når du er i mål er han garantert klar til å slippe seg løs.

Anonymkode: f61f0...270

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...