Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Er selv veldig kjedelig på smykkefronten, bruker nesten bare ekte smykker (dvs perler og gull). Er selvfølgelig glad i de jeg har, men synes også det kunne vært deilig med litt forandring iblant. Men synes det er så mye av de billigere/fake smykkene som ser så juggel ut! Har virkelig lyst på nye smykker, som ikke er så dyre og som kan være litt mer trendy enn klassiske perleøredobber. :oops: Men hvor finner jeg slike?? Som ikke ser ut som om de koster 14,50.- på H&M, selv om de kanskje gjør det? Noen tips eller synspunkter?
Væren Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 De fleste klesbutikker selger mye fint i smykker nå om dagen! F.eks. på Pop in har de mye fint. Ellers finnes det jo butikker som Glitter som har mye glitter og stas! Jeg synes det er gøy å kjøpe smykker som matcher antrekket hvis jeg skal pynte meg litt. Så de siste årene har jeg nok skeiet litt mer ut på denne fronten enn jeg vanligvis har gjort; jeg har også vært veldig kjedelig her! Nå er det jo in med "juggelsmykker", og alle vet jo at det ikke er ekte. Men du verden så gøy det er med noe nytt og spennende!
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Det er faktisk mulig å kjøpe "juggel-smykker" hos gullsmeden. De har mye lekkert til en hundrelapp eller to eller mer
Sommerfugl Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Accessorize og Oasis har mye fint synes jeg. Liker også Pilgrim og Dyrberg og Kern smykkene godt.
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 Accesesorize! (Med forbehold om feilstavet navn, får aldri med meg navnet..). Der har de kjempemye fint Må kanskje tilføye at jeg ikke har noe problemer med at smykkene kan se litt fake ut. Ja til strass og falske stener!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 Må kanskje tilføye at jeg ikke har noe problemer med at smykkene kan se litt fake ut. Ja til strass og falske stener! Synes også det er helt ok med strass og sånn, men så ofte det blir feil farge (se-falsk-ut-farge) på gull og sølv smykker. Men tusen takk for gode tips!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Synes også det er helt ok med strass og sånn, men så ofte det blir feil farge (se-falsk-ut-farge) på gull og sølv smykker. Her er jeg helt enig. Fake gull ser aldri bra ut. Er vel egentlig ikke så begeistret for gult gull uansett jeg, men...
Sienna Skrevet 20. mai 2005 #8 Skrevet 20. mai 2005 Jeg tåler ikke juggelsmykker (reagerer allergisk), men har masse spennende fra Pilgrim. De har vanvittig mye fint i år!
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 Jeg tåler ikke juggelsmykker (reagerer allergisk)' date=' men har masse spennende fra Pilgrim. De har vanvittig mye fint i år![/quote'] Pilgrim har de i enkelte gullsmeder også. Helt enig med deg at de har mye fint
miss Skrevet 20. mai 2005 #10 Skrevet 20. mai 2005 :enig_animasjon: Elsker å gå på Glitter og titte.... Synes nesten det faktisk kan være finere med smykker som er "juggel" til mye klær.Blir faktisk litt mere trendy . Mye farger,skinn,fjær,naturmateriale,og dingel.... HM har jo masse bra og til en billigere penge Pilgrim er kjempeflott og litt mere ekte saker Husk...Det finnes noe til en hver annledning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå