AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Er usikker på hvor de har folkeregistrert adresse. Hvordan kan jeg finne ut det? Anonymkode: 606e4...486
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Hvordan kan man ikke vite det? Er det fordi du ikke skal ha kontakt med barna dine? Anonymkode: 0c725...894 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 På nettsiden til folkeregistrert ? Eller på minhelse siden. Anonymkode: 4a4c2...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Hvis du ikke vet det er det vel en grunn for det og nei, da er det ingen måte for deg å finne ut det på. Anonymkode: c9b89...fda 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Barna bor hos meg og er hos far annenhver uke. Fikk beskjed fra skolen at barnet hadde folkeregistrert adresse en plass hvor far og jeg bodde før når vi var sammen. Altså ingen av oss bor der nå. Lurer på hvordan skolen kan se dette og hvordan jeg kan sjekke evnt endre. HI Anonymkode: 606e4...486
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Men meldte dere ikke flytting for alle i husstanden da, da dere flyttet? Har du også feil adresse kanskje? Her står litt om folkeregisteret, link for flyttemelding osv: https://www.skatteetaten.no/nn/person/folkeregister/ Her står litt om folkeregistrert adresse når barn bor 2 steder: https://advokatoslo.no/artikler/betydningen-av-folkeregistrert-adresse-for-barn-ved-delt-bosted/ Anonymkode: 4e939...360 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Barna bor hos meg og er hos far annenhver uke. Fikk beskjed fra skolen at barnet hadde folkeregistrert adresse en plass hvor far og jeg bodde før når vi var sammen. Altså ingen av oss bor der nå. Lurer på hvordan skolen kan se dette og hvordan jeg kan sjekke evnt endre. HI Anonymkode: 606e4...486 Helt seriøst så er dette noe du som forelder skal ha stålkontroll på, du har vel meldt flytting til folkeregisteret som alle oppegående voksne mennesker gjør når de flytter?. Anonymkode: 51e24...2b6 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Syns dette virker mistenkelig, og tenker at ingen skal hjelpe deg med å finne ut hvor barna dine bor hvis du ikke selv vet det og har meldt flytting for dem. Anonymkode: dc7e3...474 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå