Gå til innhold

Messenger appen til Facebook: de som kommer opp øverst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inne på Messenger appen til Facebook kommer det opp påloggede venner. Ofte sånn 10 stk.. en kvinne jeg snakket med 1 gang på Messenger dukker ofte opp på den. De andre som dukker opp er venner jeg stort sett snakker med innimellom.

hvorfor dukker denne kvinnen opp hele tiden der? er hun inne på profilen min ofte, og derfor gjør Facebook dette? Jeg skjønner ikke :) 

Anonymkode: 56dc8...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, får du opp bare type 10 stk? Her står det tall mellom 65 og 100 på de som er pålogget. Det er altså det symbolet som er i midten nederst som du mener, ikke sant?

Anonymkode: dca1a...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, får du opp bare type 10 stk? Her står det tall mellom 65 og 100 på de som er pålogget. Det er altså det symbolet som er i midten nederst som du mener, ikke sant?

Anonymkode: dca1a...014

Nei mener helt øverst. Under «Chatter» der kan bla litt til høyre og noen få utvalgte får man opp

Anonymkode: 56dc8...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med meg å... eneste løsningen er at du blokkerer vedkommende på messenger. Da slutter det å dukke opp


tror det er fordi du har «godkjent» dem på messenger og en gang snakket med dem. Syntes det er teit man ikke kan fjerne det men sol tidligere nevnt bare å blokkere profilen eller på messenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei mener helt øverst. Under «Chatter» der kan bla litt til høyre og noen få utvalgte får man opp

Anonymkode: 56dc8...075

Det er jo historier det. De som har mest nylige historier kommer opp der.

Anonymkode: dca1a...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og får opp folk jeg har snakka med en gang ved feks kjøp eller salg av noe. Irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo historier det. De som har mest nylige historier kommer opp der.

Anonymkode: dca1a...014

Nej, ikke historie. Vet hva du mener men det er ikke tilfelle med denne personen 😊

Anonymkode: 56dc8...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men prøv å hold fingeren på bildet, evt scroll nedover i innboksen for å se chatten mellom dere. Da kan du "bla" linjen mot venstre, så får du opp div ikon. Mener det skal stå noe som "fjern chat" eller "slett chat". Da skal de forsvinne fra listen. 

Vedkommende som ofte dukker opp på den linja over påloggede, er mennesker en har hatt kontakt med på et eller annet tidspunkt. 

Anonymkode: 65c92...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...