AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Del Skrevet 2. oktober 2019 Inne på Messenger appen til Facebook kommer det opp påloggede venner. Ofte sånn 10 stk.. en kvinne jeg snakket med 1 gang på Messenger dukker ofte opp på den. De andre som dukker opp er venner jeg stort sett snakker med innimellom. hvorfor dukker denne kvinnen opp hele tiden der? er hun inne på profilen min ofte, og derfor gjør Facebook dette? Jeg skjønner ikke Anonymkode: 56dc8...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hm, får du opp bare type 10 stk? Her står det tall mellom 65 og 100 på de som er pålogget. Det er altså det symbolet som er i midten nederst som du mener, ikke sant? Anonymkode: dca1a...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Del Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, får du opp bare type 10 stk? Her står det tall mellom 65 og 100 på de som er pålogget. Det er altså det symbolet som er i midten nederst som du mener, ikke sant? Anonymkode: dca1a...014 Nei mener helt øverst. Under «Chatter» der kan bla litt til høyre og noen få utvalgte får man opp Anonymkode: 56dc8...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 2. oktober 2019 #4 Del Skrevet 2. oktober 2019 Skjer med meg å... eneste løsningen er at du blokkerer vedkommende på messenger. Da slutter det å dukke opp tror det er fordi du har «godkjent» dem på messenger og en gang snakket med dem. Syntes det er teit man ikke kan fjerne det men sol tidligere nevnt bare å blokkere profilen eller på messenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Del Skrevet 2. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei mener helt øverst. Under «Chatter» der kan bla litt til høyre og noen få utvalgte får man opp Anonymkode: 56dc8...075 Det er jo historier det. De som har mest nylige historier kommer opp der. Anonymkode: dca1a...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 2. oktober 2019 #6 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg og får opp folk jeg har snakka med en gang ved feks kjøp eller salg av noe. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #7 Del Skrevet 2. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo historier det. De som har mest nylige historier kommer opp der. Anonymkode: dca1a...014 Nej, ikke historie. Vet hva du mener men det er ikke tilfelle med denne personen 😊 Anonymkode: 56dc8...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Del Skrevet 2. oktober 2019 Husker ikke helt, men prøv å hold fingeren på bildet, evt scroll nedover i innboksen for å se chatten mellom dere. Da kan du "bla" linjen mot venstre, så får du opp div ikon. Mener det skal stå noe som "fjern chat" eller "slett chat". Da skal de forsvinne fra listen. Vedkommende som ofte dukker opp på den linja over påloggede, er mennesker en har hatt kontakt med på et eller annet tidspunkt. Anonymkode: 65c92...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå