Gå til innhold

advent og jul i oslo

Anbefalte innlegg

Gjest kulLama
Skrevet

Noen som vet noe som foregår i Oslo  i juletider , skal på besøk der en helg i desember og vil ha litt julesteming ,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julemarked på Folkemuseet er koselig. Ellers er det sikkert andre julemarkeder på Løkka osv. Julekonserter er også kose å få med seg. 

Anonymkode: c4a76...08f

Skrevet

Folkemuseet på Bygdøy er et must! Fin julestemning (men det kan til tider være litt vel mye folk der). Ellers er det vel også julemarked i sentrum. Det var det i hvert fall tidligere/for noen år siden. 

Anonymkode: d8a6d...d8a

Skrevet

Det pleier å være julemarked med pariserjul og sånn ved Spikersuppa. Så er det et annet marked på Youngstorvet. De er litt forskjellige :) Folkemuseet har og juleaktiviteter, sjekk hjemmesiden. Iblant har det vært noe ute på Tjuvholmen, en slags juletreskog? Vet ikke om det er hvert år. Så er det også en del julekonserter og sånn, mulig visitoslo-nettsiden har oversikt.

Anonymkode: 6d9c8...b3f

Skrevet

Husk å bestille bord i god tid i forveien om dere skal på en av de typiske julebord-restaurantene som serverer julemeny. Gjelder til dels andre restauranter også.. pleier å være veldig mye reservert i november og desember pga. alle julebordene.

Anonymkode: 6d9c8...b3f

Skrevet

Julemarkedet i spikersuppa blir bedre for hvert år synes jeg, veldig koselig med alle lysene. Bygdøy er også fint, men et minus at det ligger litt avsides til og bussene blir fulle av folk og barnevogner.

Anonymkode: 5957b...f81

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Julemarkedet i spikersuppa blir bedre for hvert år synes jeg, veldig koselig med alle lysene. Bygdøy er også fint, men et minus at det ligger litt avsides til og bussene blir fulle av folk og barnevogner.

Urhh tenke seg til, busser fulle av folk :spy:

Anonymkode: c6c7a...131

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det har blitt et veldig koselig marked. Bor i utkanten av byen, men må alltid ta noen turer hit. Noen ganger har vi leid skøyter der og gjenopplevd vinter-yndlingsaktiviteten fra yngre dager, og satt oss ned meg en varm gløgg etterpå 😍

Anonymkode: 4252b...b88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...