AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 I søknaden min skrev jeg at jeg vil blant annet bidra med kreative, nye innspill og forbedringer. Nå har jeg allerede lagt merke til en del få ting som kan gjøre nettsiden deres mer attraktivt, burde jeg nevene det på jobbintervjuet eller vil det bare være dumt. NB: Kun seriøse svar PLs:) Anonymkode: 293b5...569
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Nei, det bør du absolutt ikke nevne. Anonymkode: 3028b...fac 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Nei, absolutt ikke. Virker bare frekt. Med mindre de av helt eget initiativ skulle finne på å spørre direkte om du har noen tanker om dette. Anonymkode: a1539...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 I 99% av tilfellene er det dumt, så den risikoen ville jeg ikke tatt. Med det sagt, vi har hatt en kandidat på intervju som kritiserte nettsiden vår. Hun ble ansatt, av helt andre grunner enn kritikken. Men vi var helt enige i at nettsiden vår var dårlig, derfor tålte vi kritikken fint! Anonymkode: 2f671...059
Ullvott Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Bare hvis du blir spurt helt direkte. Og selv da skal du være tilbakeholden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Hvis stillingen er UX-designer e.l., kan du selvfølgelig nevne det. Ellers kun på oppfordring/direkte spørsmål. Anonymkode: f2875...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå