AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Hva spiser dere til frokost? Har spist så mye rundstykker i sommer så nå er jeg lei. Har dere noen tips og hvordan ser deres meny ut? Anonymkode: c2063...0eb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Vi spiser brødskiver med pålegg på. Skjærer brødet i skiver og tar opp antall vi trenger om kvelden. Anonymkode: 415b7...e48
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Spiser bare brød med pålegg jeg. Du kan lage smoothiebowl eller bare lage en tykk smoothie med for eksempel å ha havregryn oppi. Heller du i en skål med bær elns fungerer det fint som frokost. Lage eggerøre dagen før og ha baguette eller ciabatta eller noe i ovnen på morgenen. Egg og bacon. Bananpannekaker. Så et oppskriftshefte på REMA 1000 med noen oppskrifter som så ganske gode ut, f.eks. yoghurtpannekaker og chiapudding (i kjøleskapet over natta). Anonymkode: f833f...0fa
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Takk, ja brød er egentlig godt. I brødrister eller toast er lenge siden jeg har spist! Anonymkode: c2063...0eb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg spiser alltid to knekkebrød. De runde med kanelsmak. Nammenam! Anonymkode: df677...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå