KSHL Skrevet 2. oktober 2019 #1 Del Skrevet 2. oktober 2019 Drev å tittet på boliglånet siden banken har satt opp renten igjen. Kom over siden https://renteradar.no/ - er det noen som har erfaring med denne siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 2. oktober 2019 #2 Del Skrevet 2. oktober 2019 Litt egenreklame på gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har brukt den siden de lanserte og har allerede forhandlet med DNB *tre* ganger. Hver gang DNB setter opp renten, sjekker jeg renteradar.no og så chatter jeg med DNB og får renten ned til samme nivå som det beste tilbudet på Renteradar. Jeg har jo ikke egentlig lyst til å bytte til Sør-Tolga lokalbank ... Så det er veldig fint at DNB matcher deres tilbud. Sjekket sist for to dager siden, men da lå DNB kun 0,02 % over beste tilbud. Man kan sette på månedlig overvåking o.l., også. Jeg har ikke helt oversikt over hva jeg har spart, men jeg tror at hvis jeg ikke hadde gjort noe, hadde jeg ligget nesten 0,75 % høyere nå. Anonymkode: 74ef3...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Del Skrevet 3. oktober 2019 Jeg fikk automatisk den laveste renten enda jeg ikke har noe jobb. Men hadde kausjonist da, sikkert derfor. Anonymkode: 8d6da...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TopTen Skrevet 7. november 2019 #5 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Husk at du ved å bruke denne "tjenesten" samtidig gir tilgang til alle dine transaksjoner og kontoer. Også betaling og overføringstjenester. I tillegg så er det ingen med autentisk navn som har stått frem med fordeler angående denne gratis -"tjenesten". Endret 7. november 2019 av TopTen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Del Skrevet 7. november 2019 1 time siden, TopTen skrev: Husk at du ved å bruke denne "tjenesten" samtidig gir tilgang til alle dine transaksjoner og kontoer. Også betaling og overføringstjenester. I tillegg så er det ingen med autentisk navn som har stått frem med fordeler angående denne gratis -"tjenesten". Det stemmer ikke i følge personvernerklæringen deres: https://renteradar.no/personvernerklaering Du kan lese om selskapet som står bak her: https://www.proff.no/selskap/forbrukerøkonomene-as/oslo/personlig-tjenesteyting/IF8NOBZ06Y9/ Daglig leder heter Fredrik Stang Heffermehl. Du kan lese mer her: https://shifter.no/axel-busch-christensen-fredrik-stang-heffermehl-renteradar/renteradar-vil-la-deg-bytte-bank-med-ett-klikk----de-store-bankene-tjener-pa-kundenes-uvitenhet/125418 Anonymkode: 74ef3...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Del Skrevet 4. mars 2023 Dette er en gammel tråd, men hadde lyst å blåse liv i den igjen. Noen som har erfaring mer renteradar.no? Er siden trygg å bruke? Hadde ikke vært så dumt å sjekke om man kan få bedre tilbud et annet sted, for å få renten litt ned i min nåværende bank. Anonymkode: 8de83...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 4. mars 2023 #8 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en gammel tråd, men hadde lyst å blåse liv i den igjen. Noen som har erfaring mer renteradar.no? Er siden trygg å bruke? Hadde ikke vært så dumt å sjekke om man kan få bedre tilbud et annet sted, for å få renten litt ned i min nåværende bank. Anonymkode: 8de83...923 Myndighetene har allerede denne tjenesten via Finansportalen. Kommersielle sider med dette formål promoterer gjerne den banken de har best provisjon fra å selge lån for. De er ikke nøytrale, kan ha tvilsomme vilkår og du risikerer mye rar markedsføring. Endret 4. mars 2023 av isw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Del Skrevet 4. mars 2023 isw skrev (4 minutter siden): Myndighetene har allerede denne tjenesten via Finansportalen. Kommersielle sider med dette formål promoterer gjerne den banken de har best provisjon fra å selge lån for. De er ikke nøytrale, kan ha tvilsomme vilkår og du risikerer mye rar markedsføring. Min søster og svoger har brukt denne siden flere ganger, og deretter spurt banken sin om de kan matche den beste renten, og det har faktisk banken deres gjort hver gang. Jeg er derimot litt skeptisk til å gi tilgang til alle mine bankopplysninger, lurer på hvor trygt det er sånn sett🤔 Anonymkode: 8de83...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå