AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Hei Jeg er jobb søker og registrert hos nav. Fått innvilget arbeidsledighetstrygd i 2 år. Ble registrer ca 1 mars i år. Jeg har en tilkallings jobb. Men det er lite. Jeg får ingen oppfølging av NAV. Det er egentlig bare å sitte på ræva å gjøre minst mulig så man ikke bikker over 50% i jobb. Greia er at jeg er utdannet reseptarfarmasøyt. Og har søkt på alt som er innenfor apotek siden jeg ble arbeidsledig. Kommet til 2 intervju men ellers bare avslag. Innser at det blir vanskelig. Ser på alternativer som å prøve noe nytt. Ikke noe med lang utdanning men med ett par kurs innenfor f.eks renhold for å komme i gang ... men blankt nei fra nav. Jeg har utdannelse værsegod å klar deg selv. Greit for min del men tenker på mange som ikke klarer å få seg jobb innenfor sin utdannelse.. skal de ikke få hjelp de da?? nav hadde fått så mange flere ut i jobb hvis en kunne fått litt støtte. Hvordan er det når man er registrert arbeidsledig hos nav og skal på intervju eller må flytte for å komme i gang på nytt sted, jeg mener jeg leste på nav sidene at de kan støtte kjøring til intervju da det var elektronisk kjørebok der? Også det samme med flytting leste jeg. Noen som har benyttet dette?? Anonymkode: 598bc...6d1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Faktasvar på det du spør om finner du ved å 1) sjekke på nav.no 2) sende melding til nav via nav.no eller 3) ringe 55553333 Anonymkode: 7d2ba...353
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktasvar på det du spør om finner du ved å 1) sjekke på nav.no 2) sende melding til nav via nav.no eller 3) ringe 55553333 Anonymkode: 7d2ba...353 D har jeg sjekket ut før. Du høres ut som en nav ansatt. D er dette de kommer med og. Jeg kan lese men har skjønt at ikke alltid er sånn d står. Spør etter erfaring og hvordan folk oppfatter nav. Jeg klarer meg fint takk😊 Anonymkode: 598bc...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå