Gå til innhold

Herskapelige eneboliger med panoramautsikt og master bedroom. Er det en del av meglerpensum å skrive slike tekster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kriteriene for herskapelig? Og er det virkelig så vanlig med panoramautsikt i Asker/Bærum/Oslo vest?

Anonymkode: 33963...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meglere skriver ikke slike tekster. Den delen settes bort til tekstforfattere som gjenbruker gamle fraser for å tjene noen raske penger.

• Liker 1
Skrevet

Aldri sett en megler skrive slike tekster.

Anonymkode: 04c12...521

Skrevet

Ikke vet jeg hvem som skriver disse tekstene, men har ofte fått en god latter over forsøk på lyriske og svulmende omtaler av helt ordinære eiendommer.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har i hvert fall sett ganske mange rare panoramautsikter :ler:. Kan minne litt om bruken av frasen "havsutsikt" (Jo, det sto faktisk havsutsikt. Sannsynligvis fordi teksten opprinnelig var svensk) i tidligere tiders "sydenkataloger". Det betydde ofte at man kunne skimte noe blått i det fjerne hvis man sto oppå doen og strakk seg ut av det åpne badevinduet. 

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Leo said:

Jeg har i hvert fall sett ganske mange rare panoramautsikter :ler:. Kan minne litt om bruken av frasen "havsutsikt" (Jo, det sto faktisk havsutsikt. Sannsynligvis fordi teksten opprinnelig var svensk) i tidligere tiders "sydenkataloger". Det betydde ofte at man kunne skimte noe blått i det fjerne hvis man sto oppå doen og strakk seg ut av det åpne badevinduet. 

Akkurat som "fjordgløttet" jeg har i min leilighet: Hvis jeg går ut i oppgangen, står litt på tå og ser ut vinduet så kan jeg se en liten bit av fjorden. Med mindre det er blad på trærne, men da har jeg "grønne og frodige omgivelser".

Anonymkode: f626b...6d6

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som "fjordgløttet" jeg har i min leilighet: Hvis jeg går ut i oppgangen, står litt på tå og ser ut vinduet så kan jeg se en liten bit av fjorden. Med mindre det er blad på trærne, men da har jeg "grønne og frodige omgivelser".

Anonymkode: f626b...6d6

:ler: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...