Gå til innhold

Hvor lenge gikk det før du hadde sex med noen andre, etter samlivsbruddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få gjerne med alder og kjønn - bare nysgjerrig på hvordan statistikken vil se ut :-) 

Anonymkode: 7a98b...a28

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Et par uker. Best å komme rett opp i salen igjen. Jeg var M47 da.

Skrevet

Haha, det her er noe jeg tar som anonym. Mellom halvannen og to timer. Hadde tenkt på å bryte ut av samboerskapet lenge, men det som utløste "samtalen" var at jeg gikk rundt og var så kåt på en fyr jeg flørtet litt med at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. I mitt hode var det å dra på overraslelsesbesøk til han "gulroten" for å greie å slå opp, så jeg sa at jeg skulle sove hos en venninne og dro rett til han. Var 29 år da det skjedde.

Anonymkode: 97d2b...6b2

• Liker 1
Skrevet

Halvannet år. K30

Anonymkode: 7b6fe...c36

Skrevet

Litt over 1 år. K27 

Var riktignok gravid når bruddet skjedde så det første året hadde jeg mer enn nok med å fokusere på babyen. 

Anonymkode: f2ed3...11f

Skrevet

9 måneder. Var 23 da

Anonymkode: 5877b...57b

Skrevet

Et par timer

Anonymkode: a2278...06d

• Liker 1
Skrevet

5-6 t det var nice

m39 da

Anonymkode: db5c8...665

Gjest no-no-noir
Skrevet

Skammelig kort tid her også.. Mer enn noen timer, mindre enn et døgn. Kvinne, dette var midt i 20-årene.

Skrevet

3 uker. K30

Anonymkode: 889ee...fe6

Skrevet

Kvinne, 29 år. Nøyaktig 3 mnd, men det er med en mann som det kanskje kan bli noe mer med etterhvert. 

Anonymkode: 50e0d...931

Skrevet

3,5 år.

Anonymkode: 33313...52a

Skrevet

En ukes tid. Druknet mine sorger i fylla, lå med en kar, ble bare kaos. Han ville ja forhold, det ville ikke jeg. 

Anonymkode: ac57d...fb5

Skrevet

Etter eksteskapet: samme dag jeg flyttet ut

Etter siste samboerskap: så fort leilighetene min var klar, så ca 1 uke etter bruddet

Anonymkode: 38a95...0e7

Skrevet

Jeg gikk ut døra fra vår felles leilighet tidlig søndag morgen, på vei sa jeg. Nå er det slutt, oppgjøret får vi ta senere. Gikk rett til ei som hadde flørtet med meg en stund og som jeg visste ville ta meg imot med åpne armer. På vei til flørte så sendte jeg melding type, møter du meg i døra nydusjet og naken så går går jeg ned på deg. 

Mindre enn 30 minutter etter at jeg forlot ekskona så lå jeg med hodet mellom beina på ei dame. 

Var da 30 år gammel, ungdomskjæresten. Hadde et par andre forhold til jeg traff min samboer. 

Anonymkode: a7689...158

• Liker 1
Skrevet

Flere år. Hadde fått nok av damer og deres egosentriske prinsesseverden. En stund lurte jeg på om damer bare er til for å hore rundt å skape trøbbel. Her inne får jeg egentlig bekreftet det da damer klarer å forsvare det andre stygge sjeler finner på og rettferdiggjør deres handlinger.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Flere år. Hadde fått nok av damer og deres egosentriske prinsesseverden. En stund lurte jeg på om damer bare er til for å hore rundt å skape trøbbel. Her inne får jeg egentlig bekreftet det da damer klarer å forsvare det andre stygge sjeler finner på og rettferdiggjør deres handlinger.

Stakkar! ❤️

Anonymkode: 97d2b...6b2

• Liker 2
Skrevet

2 uker forrige gang

Anonymkode: 5fef1...d7c

Skrevet

Hvordan treffer dere alle disse å ha sex med?

Anonymkode: 39e74...5a5

• Liker 4
Skrevet

Gikk fem måneder. Var ikke interessert i noe før det. Var da 33, hadde vært sammen i 15 år. Og så deilig det var! 

Anonymkode: e2e51...0e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...