Gå til innhold

Hvordan ta smakfulle seksuelle bilder? Fotograf i Bergens-området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til smakfulle seksuelle bilder (av jente)? Noe som er sexy, men som ikke er "se, her er fitten min" liksom. 

Har også vurdert å lage en bildeserie/fotobok med sexy bilder av meg selv til samboeren min. Da gjerne med hjelp av fotograf som er profesjonell. Bor like utenfor Bergen, så kom gjerne med anbefaling om du kjenner til noen :) 

Anonymkode: fd20d...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vilt kleint da.. å lage album med sexy bilder av seg selv for å gi i gave til noen. Greit å sende et bide til kjæresten, men et album liksom... ånei.. huff! 😳

Anonymkode: 96db2...909

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har forslag til smakfulle seksuelle bilder (av jente)? Noe som er sexy, men som ikke er "se, her er fitten min" liksom. 

Har også vurdert å lage en bildeserie/fotobok med sexy bilder av meg selv til samboeren min. Da gjerne med hjelp av fotograf som er profesjonell. Bor like utenfor Bergen, så kom gjerne med anbefaling om du kjenner til noen :)

Det er mange som tilbyr seksuell aktfoto på fetlife. Forsøkt å søke der?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke "se her er fitten min", men "Se hva jeg og eksen gjorde da vi var sammen." eventuelt: "Se hvilken random mann jeg som fikk ta bilder av meg naken. Kanskje har han noen kopier av bildene han kan legge ut på internett om vi ikke betaler han masse penger". 

Anonymkode: a91fc...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...