AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Er det noen som har tips til nettbutikker eller fysiske butikker i Oslo som har salg, kampanje eller fast lav pris på diverse engelsk pocket? Med lav/gratis frakt hvis nettbutikk Er engelsklærer og bibliotek har litt begrenset utvalg av engelske bøker til utlån, så vil gjerne ha noen egne bøker i backup Selv leser jeg på Kindle, så er litt ute av gamet på bokhandling 🙈 Anonymkode: e2c28...426
Nuith Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Amazon.co.uk? Det er ikke toll på bøker, og ikke allverdens i frakt heller. Ellers finner jeg mye bra av engelsk pocket i brukthandler.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 15 minutter siden, Nuith said: Amazon.co.uk? Det er ikke toll på bøker, og ikke allverdens i frakt heller. Ellers finner jeg mye bra av engelsk pocket i brukthandler. Kan du tipse om noen brukthandler med godt utvalg bøker? Bruktbokbutikkene jeg kjente til da jeg var ung har forsvunnet for lengst 😕 Jeg skal se om jeg finner noen tilbud på Amazon, er litt redd for at det kan ta litt tid med frakt, men det går kanskje fort? Skulle gjerne hatt i løpet av en uke. 16 minutter siden, Måbarefåsiat... said: ARK har stadig tilbud. Skal titte en ekstra gang i den lokale ark butikken, syntes nettbutikken er så dårlig! Anonymkode: e2c28...426
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har tips til nettbutikker eller fysiske butikker i Oslo som har salg, kampanje eller fast lav pris på diverse engelsk pocket? Med lav/gratis frakt hvis nettbutikk Er engelsklærer og bibliotek har litt begrenset utvalg av engelske bøker til utlån, så vil gjerne ha noen egne bøker i backup Selv leser jeg på Kindle, så er litt ute av gamet på bokhandling 🙈 Anonymkode: e2c28...426 Ut denne uken har Ark 50% på alle barne- og ungdomsbøker hvis du er med i kundeklubben. Bøker på engelsk er ikke med i fastprisavtalen, så du kan også sikre deg barne- og ungdomsbøker fra i år. Ellers pleier Ark å ha 3 for 2 på alle engelske bøker. Fretex selger bruktbøker. Ellers kan loppemarked være et greit sted å finne bruktbøker. På nett kan det være verdt å følge med på adlibris og bookdepository. Anonymkode: 9edc2...3c6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Bookdepository.com ingen over, ingen ved siden. Den er best. Anonymkode: 0288f...073 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #7 Skrevet 7. oktober 2019 På 2.10.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev: Bookdepository.com ingen over, ingen ved siden. Den er best. Anonymkode: 0288f...073 Enig. Portofritt! Anonymkode: e7888...368 1
Sirah Skrevet 7. oktober 2019 #8 Skrevet 7. oktober 2019 CDON.com har stadig tilbud, vet ikke hvordan utvalget på engelske bøker er, men har handlet mye bøker der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå