Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til nettbutikker eller fysiske butikker i Oslo som har salg, kampanje eller fast lav pris på diverse engelsk pocket? Med lav/gratis frakt hvis nettbutikk :)

Er engelsklærer og bibliotek har litt begrenset utvalg av engelske bøker til utlån, så vil gjerne ha noen egne bøker i backup :) Selv leser jeg på Kindle, så er litt ute av gamet på bokhandling 🙈

Anonymkode: e2c28...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amazon.co.uk?

Det er ikke toll på bøker, og ikke allverdens i frakt heller.

Ellers finner jeg mye bra av engelsk pocket i brukthandler.

Skrevet

ARK har stadig tilbud.

Skrevet
15 minutter siden, Nuith said:

Amazon.co.uk?

Det er ikke toll på bøker, og ikke allverdens i frakt heller.

Ellers finner jeg mye bra av engelsk pocket i brukthandler.

Kan du tipse om noen brukthandler med godt utvalg bøker? Bruktbokbutikkene jeg kjente til da jeg var ung har forsvunnet for lengst 😕

Jeg skal se om jeg finner noen tilbud på Amazon, er litt redd for at det kan ta litt tid med frakt, men det går kanskje fort? Skulle gjerne hatt i løpet av en uke. 

16 minutter siden, Måbarefåsiat... said:

ARK har stadig tilbud.

Skal titte en ekstra gang i den lokale ark butikken, syntes nettbutikken er så dårlig! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har tips til nettbutikker eller fysiske butikker i Oslo som har salg, kampanje eller fast lav pris på diverse engelsk pocket? Med lav/gratis frakt hvis nettbutikk :)

Er engelsklærer og bibliotek har litt begrenset utvalg av engelske bøker til utlån, så vil gjerne ha noen egne bøker i backup :) Selv leser jeg på Kindle, så er litt ute av gamet på bokhandling 🙈

Ut denne uken har Ark 50% på alle barne- og ungdomsbøker hvis du er med i kundeklubben. Bøker på engelsk er ikke med i fastprisavtalen, så du kan også sikre deg barne- og ungdomsbøker fra i år. Ellers pleier Ark å ha 3 for 2 på alle engelske bøker.

Fretex selger bruktbøker. Ellers kan loppemarked være et greit sted å finne bruktbøker.

På nett kan det være verdt å følge med på adlibris og bookdepository.

Anonymkode: 9edc2...3c6

Skrevet

Bookdepository.com ingen over, ingen ved siden. Den er best. 

Anonymkode: 0288f...073

• Liker 4
Skrevet
På 2.10.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Bookdepository.com ingen over, ingen ved siden. Den er best. 

Anonymkode: 0288f...073

Enig. Portofritt!

Anonymkode: e7888...368

• Liker 1
Skrevet

CDON.com har stadig tilbud, vet ikke hvordan utvalget på engelske bøker er, men har handlet mye bøker der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...