Gå til innhold

Noen som har ei fin stemor/en stefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som har ei lekker ung stemor. Heldige han. Opplevd noe lignende, anyone?

Anonymkode: 737ac...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fadern hadde en sykt deilig dame rett etter skillsmissen. Jeg var 18 og bodde fortsatt hjemme, hun var ca. 35. ......nå tror dere vel at jeg skal fortsette med en erotisk novelle, hehe. Skal ikke det. Husker bare at jeg runket masse til henne og at jeg én gang kom hjem mens hun satt overskrevs på fadern med kjolen godt trukket opp (han hadde buksa på - puh). Ganske spesiell følelse å bli ekstremt bitterkåtsjalu på sin egen far.

Anonymkode: 00302...096

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fadern hadde en sykt deilig dame rett etter skillsmissen. Jeg var 18 og bodde fortsatt hjemme, hun var ca. 35. ......nå tror dere vel at jeg skal fortsette med en erotisk novelle, hehe. Skal ikke det. Husker bare at jeg runket masse til henne og at jeg én gang kom hjem mens hun satt overskrevs på fadern med kjolen godt trukket opp (han hadde buksa på - puh). Ganske spesiell følelse å bli ekstremt bitterkåtsjalu på sin egen far.

Hekt sikkert flere av disse. Må jo være j**** frustrerende for gutter som har ei strøken stemor.. Dama som pappa har seg med😛

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de sammen fortsatt? 

Skrevet

Jeg vet om ei som har hatt seg med sin ex-stefar (morens tidligere yngre kjæreste).

Anonymkode: d9873...43c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hekt sikkert flere av disse. Må jo være j**** frustrerende for gutter som har ei strøken stemor.. Dama som pappa har seg med😛

Jepp. Frustrerende som faen der og da. Nå er det egentlig bare skamfullt å tenke tilbake på.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er de sammen fortsatt? 

Nei, heldigvis ikke.

Skrevet

Vi hadde et kjempefint eksemplar. Alle naboene var skikkelig misunnelig..... 

b2255f53aa3c4acda16499e8a539d19d_Large.jpg

Anonymkode: f159e...418

• Liker 46
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Frustrerende som faen der og da. Nå er det egentlig bare skamfullt å tenke tilbake på.

Nei, heldigvis ikke.

😄 Andre i samme?? 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om ei som har hatt seg med sin ex-stefar (morens tidligere yngre kjæreste).

Din venninne?

• Liker 1
Skrevet

Mine sønner har en ung og lekker stemor.

Anonymkode: 313f1...bef

• Liker 5
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din venninne?

Ja, hvordan det  ?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine sønner har en ung og lekker stemor.

Anonymkode: 313f1...bef

Hvor gamle er dine sønner? Jeg vet om flere som liker stemora si. Det er vel en forbudt tanke😋

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en forbudt tanke

Kun moralsk, det er jo ikke noe biologisk feil ved det.

Anonymkode: d3cc9...f24

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun moralsk, det er jo ikke noe biologisk feil ved det.

Anonymkode: d3cc9...f24

Men litt feil? Skjønner at tenåringsguttet kan ha dd såkalte milf-fantasiene. 

Skrevet
På 2.10.2019 den 15.09, AnonymBruker skrev:

😎

Skrevet
På ‎02‎.‎10‎.‎2019 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som har ei lekker ung stemor. Heldige han. Opplevd noe lignende, anyone?

jepp, har en stemor som i min ungdom først lærte meg om onani og deretter når jeg fikk kjæreste lærte meg om samleie og hvordan gjøre en jente klar for sex. 

Anonymkode: c76ea...c89

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jepp, har en stemor som i min ungdom først lærte meg om onani og deretter når jeg fikk kjæreste lærte meg om samleie og hvordan gjøre en jente klar for sex. 

Har også en kompis som lærte dette av moren til en kamerat. Heldige han. Han fikk grundig opplæring i sex for å si det sånn. Tror dama hannes var glad for det.😂

Anonymkode: 5edca...e9d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg sett en film eller to om 🤔

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også en kompis som lærte dette av moren til en kamerat. Heldige han. Han fikk grundig opplæring i sex for å si det sånn. Tror dama hannes var glad for det.😂

Oh, jiiz. Det er nok av milf's her. 

Skrevet
På 7.10.2019 den 15.42, 29_j skrev:

Har ei venninne som har en kjekk stefar. Ellers er jeg selv ung stemor til tenåringsgutter og en på 23år. 

Hehehe😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...