AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har merket meg at afrikanske damer ser mye yngre ut enn de er. Jeg har to venner fra Ghana og Eritrea som begge er i 40 årene. De er helt glatt i ansiktet, ingen linjer og ikke noe volumtap. Hun ene er overvektige og da har man jo mer fett i ansiktet, hun andre er normalvektig. De har ikke tatt botox /fillers og pleier ikke huden sin noe mer enn gjennomsnittet av andre damer. De soler seg ikke men de er jo selvfølgelig litt i solen siden de bor her i Norge. Anonymkode: 54b26...005
Tough cookie Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Er det tilfelle at de aldres senere? Ts.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 3 timer siden, Anne 69 skrev: Er det tilfelle at de aldres senere? Ts. Utseendemessig ifht rynker, ja. Deres hud er mer hardfør når det kommer til solstråler, som jo som kjent aldrer huden. Anonymkode: 9c204...0e4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Melanin beskytter mot solstråler som er skadelige for huden. Hvis nordmenn ikke brukte så mye tid i solarium o.l så hadde nok de sett yngre ut også. Vi er ikke bereget for å være mye i solen siden huden vår produserer d-vitamin veldig fort. Anonymkode: da9e2...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå