Gå til innhold

(Perle-)kjede i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett frisyrer med kjede av noe slag i håret? Jeg ser for meg at det passer fint til en romantisk kjole med blonder etc, som jeg skal ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe bilde her, men heg har sett bildet av dette og dte var knallfint. Bruden hadde da oppsatt hår og smykket var vevd inni.

Lykke til

Skrevet

Perlekjede er veldig fint som pynt i håret ja! :-)

Her finner du flere bilder av en brud som har perlekjede rundt håret, som er satt opp i en knute bak (velg linken bryllup og så linken sorthvitt)

Her er brukt små og store perler.

Her henger perlekjedet litt ned i pannen.

Skrevet

har hele tiden tenkt å ha hårnåler med perler, tilfeldig stukket inn i frisyren, men dette med perlekjeder var jo også nydelig. Fikk litt å tenke på nå :roll:

Skrevet

Tusen takk for fine bilder, jeg tror jeg tenker på et kjede som kanskje kan gå litt ned i pannen, og et litt "krøllete/rotete" halvveis oppsatt hår... (men ikke så mye hvitt klæsj i håret som her). Hvordan finner du bilder av alt dette forresten? Er jo ikke bare å søke på i google, eller?

Skrevet
Hvordan finner du bilder av alt dette forresten? Er jo ikke bare å søke på i google, eller?

Hehe, man kommer over litt av hvert etter lang tids surfing på bryllupssider... :wink:

De fleste av de bildene var jo fra Weddingchannel.com, som har drøssevis av frisyrebilder. TheKnot.com har også veldig mange bilder av bryllupsfrisyrer.

Skrevet

Men det er noe rart...sjekk dette bildet og dette bildet.

Finn én forskjell..?

(hæ? hva var poenget med dette da?)

Skrevet
Men det er noe rart...sjekk dette bildet og dette bildet.

Finn én forskjell..?

(hæ? hva var poenget med dette da?)

Ser ut som den andre nettsiden har stjålet bildet fra Weddingchannel og så manipulert det ja...

Skrevet

ser heller ut som om det er omvendt. Særlig siden det på den engelskspråklige siden står courtesy of et dansk navn, og dette bildet er croppet mer enn på den danske siden....

blir sikkert veldig fint med perler i håret!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...