Gå til innhold

Har for en gangs skyld litt penger. Hva kan kjøpes inn allerede nå? *Christmas*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alenemor på tredje året, alltid strevd rundt juletider. Dårlig samvittighet for ungene. Har ME og det å stresse rundt i butikker i desember er mitt verste mareritt. Har nå fått en del penger inn på konto og jeg lurer på om det er noen matvarer jeg med fordel kan kjøpe inn allerede nå som kan fryses ned/lagres i matskap? Altså typisk julemat.setter pris på svar :)

Anonymkode: e2ffb...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surkål, rødkål. (Nå er vel kanskje ikke dette det dyreste, men greit å bli ferdig med noe). Ellers er det vel basisvarer som mel, sukker og sånt.  Saus. Fryste rosenkål. Jeg ville ventet med kjøtt. Er jo ofte salg nærmere jul. Godis og brus kan jo ligge lenge, og nå har obs salg på sjokolader og potetgull.

Anonymkode: f4fec...5c5

• Liker 1
Skrevet

Julevarer kommer jo på salg når vi kommer litt nærmere jul, så det fornuftigste er selvfølgelig å spare pengene til det dukker opp gode tilbud. 

Anonymkode: f8ae2...838

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Julevarer kommer jo på salg når vi kommer litt nærmere jul, så det fornuftigste er selvfølgelig å spare pengene til det dukker opp gode tilbud. 

Anonymkode: f8ae2...838

Er ikke sikkert en med ME har mulighet til å løpe rundt etter tilbudsvarer som flyr av hyllene.

Anonymkode: 35311...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...