AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg var igjennom en MA for noen mnd siden nå, og etter det har jeg vært bare plaget. Var flere ganger hos gyn der de måtte lirke ut rester å slikt. Når jeg endelig etter 2 mnd med blødninger sluttet å blø, har jeg hatt mye smerter nede i magen. Det varierer på hvordan side det kommer. Smerten varierer mellom dunkende, rivende å akkurat som menssmerter. Jeg har og en del utflod. Jeg fikk mens 1 mnd etter jeg sluttet å blø, blødde i rundt 10 dager, gikk ca 1 uke uten å blø men så fikk jeg mens igjen. Jeg har nå gått ca 2-3 uker uten å blø, men har en del utflod å smerter. Smertene kan virke like som de var sist jeg var gravid, men testene er negative. Lurer på om noen andre har opplevd det samme? Er jeg hysterisk om jeg går til lege eller gyn? Kroppen trenger jo litt tid på å komme seg etter en MA, (som var i juni), men er spymptomene vanlig å ha så lenge etterpå? Har jo også selvfølgelig googlet litt, (selv om at jeg vet det ikke er lurt), å symptomene er lik som på kreft i eggstokk/eggleder.. Anonymkode: 03ee8...2ad
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Ta en tur til lege/gyn! ALLTID best å sjekke slikt, hvertfall når det har hvert ett gjentagende problem at ikke alt har kommet ut! Anonymkode: ce63c...e3f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Kroppen min brukte 2 mnd før jeg fikk første mens etter MA. I tillegg hadde jeg de verste menssmertene og største blødningene ever etter det. Men etter det igjen, altså 3(!!) mnd ble det stabilisert og mer normalt. Jeg er nå gravid på nytt❤️ Utrolig urettferdig at kroppen skal bruke så lang tid på å komme seg for noen spesielt etter en sånn hendelse som gjør så utrolig vondt. Masse lykke til videre❤️ Eli Anonymkode: 16f81...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå