AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg skal flytte, og rydder i tingene mine. Har en del klær fra high-end-merker som ikke blir brukt, og som jeg ønsker å selge unna fort. Vurderer å leie bod på Vestkanttorget, men jeg har aldri vært der tidligere, og vet ikke hva som omsettes der, og hvilke priser man kan regne med å få. Har alt fra kasjmirplagg fra kjente designere, støvletter fra Celinè til motebøker. Spørsmålet er - er dette rett marked for å selge slike ting? Det er grenser for hvor lavt jeg ønsker å sette prisen. Alternativet er Finn.no, men det tar lengre tid... Anonymkode: 924ba...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Del Skrevet 2. oktober 2019 Tise! Bruk alle mulige hashtags og legg ut alt på en gang og inviter heller folk til deg mellom et viss klokkeslett. Jeg ser flere har gjort det, meg inkludert. Funket veldig bra☺️ Anonymkode: a20ab...a6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 2. oktober 2019 #3 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har solgt klær med en venninne der en gang. Det var veldig mye pruting... Tror det fungerer best til å få solgt unna billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Del Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, Vinky skrev: Jeg har solgt klær med en venninne der en gang. Det var veldig mye pruting... Tror det fungerer best til å få solgt unna billig. Tusen takk for svar, det var akkurat det jeg lurte på! 👍 Anonymkode: 924ba...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Del Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tise! Bruk alle mulige hashtags og legg ut alt på en gang og inviter heller folk til deg mellom et viss klokkeslett. Jeg ser flere har gjort det, meg inkludert. Funket veldig bra☺️ Anonymkode: a20ab...a6d Har lagt ut på Tise og Finn allerede, men jeg synes at det går litt for sakte selv om tingene mine får masse likes. 🙃 Men med utgangspunkt i det Vinky skriver, er det sikkert greit å fortsette å selge online. Vil helst at det skal gå ganske raskt, men er ikke villig til å sette prisene enda lavere enn jeg allerede har gjort (80-90% av nypris, og mesteparten er ubrukt eller nesten helt ubrukt...) Anonymkode: 924ba...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Del Skrevet 2. oktober 2019 Om du vi selge raskt må du nok redusere prisene, selv om det er designervarer som er ubrukte/nesten ubrukte er det veldig optimistisk å tro du skal få igjen 80-90% av ny pris. Jeg går kjøper i alle fall ikke brukt med kun 10-20% besparelse, da går jeg heller i butikken å kjøper nytt. Anonymkode: 1d99b...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #7 Del Skrevet 3. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du vi selge raskt må du nok redusere prisene, selv om det er designervarer som er ubrukte/nesten ubrukte er det veldig optimistisk å tro du skal få igjen 80-90% av ny pris. Jeg går kjøper i alle fall ikke brukt med kun 10-20% besparelse, da går jeg heller i butikken å kjøper nytt. Anonymkode: 1d99b...f8e Jeg mente selvfølgelig at prisen var satt ned med 80-90% av nypris, slik at kjøperen betaler 10-20% av det varen kostet i butikk. Ser at formuleringen min ble feil. 🙃 Uansett - i går fikk jeg plutselig masse respons på annonsene mine på flere plattformer, og solgte en hel masse. Dro inn over 3000 kroner på én dag! 😳 Anonymkode: 924ba...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Del Skrevet 5. oktober 2019 På 3.10.2019 den 10.50, AnonymBruker skrev: Jeg mente selvfølgelig at prisen var satt ned med 80-90% av nypris, slik at kjøperen betaler 10-20% av det varen kostet i butikk. Ser at formuleringen min ble feil. 🙃 Uansett - i går fikk jeg plutselig masse respons på annonsene mine på flere plattformer, og solgte en hel masse. Dro inn over 3000 kroner på én dag! 😳 Anonymkode: 924ba...e05 TS her - dette fortsetter jo bare! Nå har jeg solgt for 5000 kroner i løpet av en liten uke. Får plutselig solgt masse ting som har ligget ute lenge, og som jeg ikke har fått napp på. Regner med at Finn har noen algoritmer som bidrar litt - kanskje synliggjør de annonser fra personer som allerede selger mye? Uansett, jeg trenger neppe bod på Vestkanttorget med det første. Nå er jeg kjempemotivert til å gå gjennom resten av tingene mine, for å se om jeg har mer jeg kan kvitte meg med. 😊 Anonymkode: 924ba...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå