AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Har speil på soverommet. Opplever at en del kvinner faktisk tenner på dette. Er du komfortabel foran et speil? Spennende å høre hvilke tanker dere kvinner gjør dere når dere "o serverer" dere selv i en seksuell setting. Anonymkode: 196cc...094
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Har aldri prøvd, men ville nok tenkt at endelig er det noe lekkert å se på, for en gangs skyld Anonymkode: 2660b...43e 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Vi har en garderobedør på soverommet med speil i. Mannen min liker å kikke i det når jeg rir han. For meg gir det ikke så mye, annet enn å se hvor opphisset han blir av det. Anonymkode: ae19d...7d6 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Eneste gangen mannen ikke maser for at jeg bruker for mye tid foran speilet. Anonymkode: 36a79...b52 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Selv som sterkt audiovisuell og som tenner seksuelt på hennes respons under sex er det interessant å høre andres responsmønster. Jeg takker for deres svar. Jeg tror at bevisstheten rundt dette kan gjøre meg bedre som partner. Anonymkode: 196cc...094 1
Gjest Andrea93 Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 Speil er perfekt for doggy - jeg får normalt veldig lite givende utsikt når jeg står på alle 4, så det tenner meg definitivt ekstra å kunne se på i speilet. Tommel opp for speil!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 Vi har en stor skyvedørsgarderobe på soverommet, med speildører i. Mannen elsker den. Jeg lar være å se, liker den ikke, men han må jo få se han da. Anonymkode: f5127...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har en stor skyvedørsgarderobe på soverommet, med speildører i. Mannen elsker den. Jeg lar være å se, liker den ikke, men han må jo få se han da. Anonymkode: f5127...0e1 Så trist at han må gjøre det alene. Da har han jo bare seg selv å smile til. Anonymkode: 196cc...094
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 Doggy foran speilet, spesielt når han løfter overkroppen min opp og jeg skyter puppene frem 😍 Tenker faktisk litt på synet av meg selv, er noe tilfredsstillende med å se meg selv "utenfra" i en så rå setting. Så her har vi speil både på garderobeskapet til siden for senga og på veggen i fotenden 😉 Anonymkode: 38e8d...1a2 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Doggy foran speilet, spesielt når han løfter overkroppen min opp og jeg skyter puppene frem 😍 Tenker faktisk litt på synet av meg selv, er noe tilfredsstillende med å se meg selv "utenfra" i en så rå setting. Så her har vi speil både på garderobeskapet til siden for senga og på veggen i fotenden 😉 Anonymkode: 38e8d...1a2 Det at du nyter, er leken og trives med deg selv, det gir nok mannen din mye energi. Speil er egentlig et artig leketøy på soverommet. Det positive er jo at du har det visuelle live, men som trygt nok ikke kan deles videre. Speil er her og nå. Speil er nesten Zen. Anonymkode: 196cc...094 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #12 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg ønsker meg stort speil på rommet.... Lurer på hva mannen sier hvis jeg setter et inn dit... 🙈🤔 Anonymkode: 02ac0...c35 2
ToMan Skrevet 3. oktober 2019 #13 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker meg stort speil på rommet.... Lurer på hva mannen sier hvis jeg setter et inn dit... 🙈🤔 Anonymkode: 02ac0...c35 Ønsker meg plutselig et speil på soverommet jeg også 😜😍 Beskrivelsen under satte egentlig tankene og fantasien litt i kok 🙈😂 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Doggy foran speilet, spesielt når han løfter overkroppen min opp og jeg skyter puppene frem 😍 Tenker faktisk litt på synet av meg selv, er noe tilfredsstillende med å se meg selv "utenfra" i en så rå setting. Så her har vi speil både på garderobeskapet til siden for senga og på veggen i fotenden 😉 Anonymkode: 38e8d...1a2 Tanken på å se seg selv og partneren "utenfra" i en så rå setting..... mmmmm 🤔😍 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #14 Skrevet 3. oktober 2019 3 timer siden, ToMan skrev: Ønsker meg plutselig et speil på soverommet jeg også 😜😍 Beskrivelsen under satte egentlig tankene og fantasien litt i kok 🙈😂 Tanken på å se seg selv og partneren "utenfra" i en så rå setting..... mmmmm 🤔😍 Det at hun faktisk ser det samme som meg, at vi passer sammen og at hun er flott og rå sexy under sex gjør noe med situasjonen. Vi får og se våre kjønn smelte sammen noe som og er et sterkt signal om at vi er oss 2. Øynene bekrefter hva en føler og kjenner. Det ene inntrykket forsterker det andre. Det å se ulikhetene mellom oss, hun kvinne med sine former, ivaretatt, og jeg, mannen betydelig større, tydelig, men kjærlig. Anonymkode: 196cc...094 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #15 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg har hatt sex på rom med speil.. Jeg digger det! Ikke at jeg er spesielt slank og fager, men som voksen og trygg på meg selv, synes jeg det er deilig å kunne se to kropper utforske hverandre, se med selv på en måte jeg aldri ellers gjør.. Se meg selv inn i øynene, og mannen inn i øynene.. Se at han stryker meg over kroppen, samtidig som jeg kjenner det.. Se brystene bevege seg. Jo, jeg tror jeg MÅ sette inn et speil på rommet, så får mannen bare si hva han vil.. Jeg får ta bind for øynene på han, hvis han ikke vil se i speilet.. 🙈 Anonymkode: 02ac0...c35 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #16 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se meg selv inn i øynene, og mannen inn i øynene.. 🙈 Anonymkode: 02ac0...c35 Avslørte meg selv nå, joda, blir tatt mye bakfra... 🙈 Anonymkode: 02ac0...c35 2
Bamseklemmer Skrevet 3. oktober 2019 #17 Skrevet 3. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avslørte meg selv nå, joda, blir tatt mye bakfra... 🙈 😂😂 1
ToMan Skrevet 3. oktober 2019 #18 Skrevet 3. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sex på rom med speil.. Jeg digger det! Ikke at jeg er spesielt slank og fager, men som voksen og trygg på meg selv, synes jeg det er deilig å kunne se to kropper utforske hverandre, se med selv på en måte jeg aldri ellers gjør.. Se meg selv inn i øynene, og mannen inn i øynene.. Se at han stryker meg over kroppen, samtidig som jeg kjenner det.. Se brystene bevege seg. Jo, jeg tror jeg MÅ sette inn et speil på rommet, så får mannen bare si hva han vil.. Jeg får ta bind for øynene på han, hvis han ikke vil se i speilet.. 🙈 Anonymkode: 02ac0...c35 😍 Ja jeg har hatt sex på rom med speil før jeg også. Og herlig beskrivelse fra deg ved at man ser at kroppene utforsker hverandre. Ser kåtskapen i blikket på både partneren og seg selv. 😉 Ja vi MÅ nok sette inn speil på rommet på hver vår kant. 😋😉 Deilig tanke både når man tar bakfra og ellers 😋😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå