AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hvis du ikke vi lese alt, hopp gjerne ned til spørsmålene Jeg og samboer har funnet ut av vi begge liker litt diverse innenfor bondage/BDSM. Jeg merker at sexlivet er blitt MYE bedre og jeg blir oftere kåt nå når vi har funnet ut at dette er noe for oss. Jeg har nylig åpnet opp for at jeg tenner sykt på at han dominerer/har kontrollen. Og så viste det seg at han også liker dette. Vi er ganske ny på dette så jeg ønsker gjerne råd. Vi har f.eks blitt enig om safeword og en bevegelse jeg kan gjøre. Vi kan også like lett kvelning (holde litt strammere over halsen, men ikke kvelning liksom), men vi er blitt enig om at dette IKKE skal praktiseres hvis jeg er bundet sånn i tilfelle jeg ikke klarer å utføre bevegelsen/han ikke ser den. Har også pratet om at dette ikke er noe vi ønsker å gjøre 24/7, men jeg vet at dette er en stor del av meg. Vi har pratet om at vi kanskje kan forsøke å leve ut fantasiene en hel helg. Ellers er vi veldig på at dette er noe mellom OSS, vi skal ikke gjøre noe som kan sjenere andre. Av det vi har pratet om foreløpig så liker jeg godt å bli spanket/pisket lett, dratt i brystvortene (så kanskje klyper hadde vært en ting), dratt i håret, slått med flat hånd i ansiktet (ikke så hardt), kommandert til å gjøre ting, straff om jeg gjør feil, lett kvelning. Når det er sagt har vi også pratet om at dette ikker noe vi må gjøre hele tiden, vi kan også ha vaniljesex. Men jeg kan også lett bli superkåt dersom han feks kommer hjem og drar meg over fanget og klapser meg litt eller gir meg det "bestemte" blikket. Så det kan fint holde uten å måtte gå videre mer resten av fantasiene i "hverdagen". Jeg har også hatt noen sinnsyke orgasmer når vi har levd ut fantasiene. Det er akkurat som om kroppen min klarer å slappe mer av og "gi seg hen" når han dominerer. Er dette vanlig? Ønsker råd fra andre som har samme fantasier og har også noen spørsmål til dere: Hvordan bli du straffet? Hvordan lever dere ut fantasiene i forholdet? Hvordan finne en god balanse? Dere som lever dette mer ut / har forsøkt å leve slik over et par dager, hvordan ble dette gjort praktisk? Samboer har sagt han tror jeg vil like mer og mer (altså f.eks bli spanket hardere og kanskje litt mer hardcore ting etter hvert), tror dere det stemmer? At man liksom trenger "mer" etter hvert? Hva liker dere innenfor BDSM? Og vet dere hvorfor? Andre råd? Anonymkode: f8d9e...9ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Del Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bli du straffet? Det kommer an på hva jeg har gjort "galt". Somregel tar han fra meg gode, som muligheten til å lese bok, se tv eller lignende. Da det er mest effektivt for meg, og med tanke på avstand. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan lever dere ut fantasiene i forholdet? Hvordan finne en god balanse? Ved å prate sammen. Vi lever i hva man kaller 24/7 Dom/sub forhold. Så balansen er at han bestemmer, og jeg følger. Han vet hva jeg har interesse av å oppleve, og bestemmer når jeg eventuelt får oppleve dette. Finner jeg nye ting, sier jeg det til ham. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som lever dette mer ut / har forsøkt å leve slik over et par dager, hvordan ble dette gjort praktisk? Som et helt vanlig forhold, bare at han er "sjefen". Det ser nok kjedelig ut, utenfra. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samboer har sagt han tror jeg vil like mer og mer (altså f.eks bli spanket hardere og kanskje litt mer hardcore ting etter hvert), tror dere det stemmer? At man liksom trenger "mer" etter hvert? Jeg tror ikke man trenger mer, men jeg tror det kanskje det er naturlig at man finner nye ting man liker etterhvert som man prøver ting. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva liker dere innenfor BDSM? Og vet dere hvorfor? Jeg er submissive, masochist, sadist, bondage bunn, edgeplayer. Jeg liker dette, fordi det tenner meg, og gjør meg glad. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Andre råd? join fetlife.com online miljøet har masse gode råd. Fetlife er som facebook, et sosialt netverk for de som er kinky. Det er mange gode norske grupper å sjekke opp. (Velkomstkomieteen har oversikt over mange av de norske gruppene mm) Anonymkode: c1c7a...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Del Skrevet 2. oktober 2019 Her er det bare å prøve mest mulig, så lenge begge har en felles forståelse av når noe er greit og når man skal stoppe. Selv trodde jeg at jeg utelukkende var dom helt til hun en vakker dag helt utav det blå låste hodet mitt mellom lårene sine og sugde ballene mine og runket meg til det omtrent svartnet for meg. Så da lå jeg der da, i en hjelpesløs tilstand og nøt hvert sekund som nybakt switch! Anonymkode: f1b29...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Del Skrevet 2. oktober 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan bli du straffet? (Mann 40+ her) Hun kan slå meg med flat hånd. Hun har en pisk. Hun kan dytte hodet mitt ned i skrittet sitt. Hun har også en strap-on, men det er mest en powertrip greie. Hvis jeg kysser føttene hennes og hun tårner over meg, så er det litt forskjellige kinks om hun har strap-on eller ikke. Å svinge litt med tyngden av den (som er en del større enn min penis) hjelper henne av og til inn i rollen. Jeg slikker mer enn gjerne mus, men jeg har ikke noen trang til å gjøre munnsex på strap-on. Selv om vi rengjør nøye leketøyene, så har den jo vært inne i meg til tider. Hun har lyst til å binde meg opp, men har enda ikke gjort det. Hun har også litt fetish for muskler. 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan lever dere ut fantasiene i forholdet? Hvordan finne en god balanse? For oss i en travel hverdag med unger rundt oss er det nok med at hun initierer med et dominant klaps på baken min eller noe slikt. Eller at jeg, når jeg f.eks skal ta ut av oppvaskmaskinen, sender henne et noldus-blikk hvorpå hun gjør en subtil piskebevegelse og nikker bestemt til oppvaskmaskinen. Litt sånne smågreier gjennom kvelden gjør at vi er i god-humøret når siste unge er lagt og vi skal ha voksentid. 4 hours ago, AnonymBruker said: Dere som lever dette mer ut / har forsøkt å leve slik over et par dager, hvordan ble dette gjort praktisk? Vi lever ikke slik. Dette er en lek. Folk som ser oss i det daglige vil nok ikke ane at hun er den dominante når vi leker slike ting. For meg er det faktisk ikke noe "steg fremover" å leve dette ut over tid. Vi er ikke på vei dit. Jeg tenker at forholdet taper noe hvis hun må "bryte ut av karakter" for å selv få emosjonell støtte, trøst og slikt. Vi gjør ikke dette for å begrense forholdet vårt til fasader/roller. Vi gjør dette fordi det gir tenning og spenning. Det er ikke noe mål i å gjøre dette 24/7 mer enn det er et mål å kna seg selv i skrittet 24/7. 4 hours ago, AnonymBruker said: Samboer har sagt han tror jeg vil like mer og mer (altså f.eks bli spanket hardere og kanskje litt mer hardcore ting etter hvert), tror dere det stemmer? At man liksom trenger "mer" etter hvert? Jeg synes det er spennende å utforske grenser i trygge omgivelser, men jeg tenker at det er viktig at man prøver i litt forskjellige retninger. Og av og til er det sant at "less is more". Dominanse er ikke en smerteskala, det er en sinnstilstand. Det kan være andre ting i samspillet som fyrer oppunder dette enn bare "fortere og hardere". 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva liker dere innenfor BDSM? Og vet dere hvorfor? Liker at vi kan skape en virkelighet som stimulerer fantasiene til oss begge. At vi sammen får til ting bedre enn hver for oss. At vi kan prøve, feile og le av ting sammen. At ordet er fritt. Og at vi kan leve ut dette uten å tenke en eneste genuint nedsettende tanke om makkeren. Vi koser "alltid" etterpå, og hvor hun kan være jenta mi igjen. Jeg liker at min ektefelle har blitt det mest spennende som finnes. Og hun kan fritt hente ut deler av seg som har vært nedgravet i "snill pike"-syndrom og skadeskutt selvsikkerhet. Hun kan kreve rommet rundt seg på en måte som hun aldri har turt utenfor soverommet. Og hun har blitt mer selvsikker generelt. Det er jo en motsatt retning av der hvor ektefeller føler at de bare er en dumpestasjon for sæd, hvor ting skal vare kortest mulig og med minimalt intimitet. Anonymkode: 62500...8de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Del Skrevet 4. oktober 2019 Hvordan bli du straffet? Jeg må først gjøre noe for å få straff, jo verre det er jo «verre» straff. Det kan være alt fra å bli holdt hardt fast på fanget med en hånd over munnen og en i trusa å fingret til jeg kommer, spanket, bundet og «tvunget» til sex, stå med ansiktet mot veggen fastbundet til en X (kjøpt i bdsm butikk). Noenganger kan han straffe meg i dusjen med kaldt vann. Mye går på tvang. Elsker det. Hvordan lever dere ut fantasiene i forholdet? Hvordan finne en god balanse? Jeg er underdanig litt av og på.. dette fordi det kommer naturlig hos meg.. jeg går inn i en slags «age regresjon», men uten at jeg lander på en spesifikk alder. Jeg blir nok noe mere ettergivende, ertende og uskyldig enn til vanlig. Dette er noe jeg har hatt hele livet og det et deilig å kunne leve det ut igjennom sex, underkaste meg helt. Sikkert hjernen min som ønsket en slags escape fra det vanlige. Slik blir d ikke for ofte å heller ikke for sjelden. Vi har bdsm sex selvom jeg ikke er i denne tilstanden også å da tåler meg mere «vondter» og ting kan bli mere røft og ekstremt. Når vi er ferdige tar han seg god tid til å kose på meg å «gjøre det godt igjen». Dere som lever dette mer ut / har forsøkt å leve slik over et par dager, hvordan ble dette gjort praktisk? Har ikke prøvd det men det er drømmen min. Da skulle han få bestemme alt, hjelpe meg med mange ting, ikke bare det seksuelle men ville underkaste meg han på alle plan. Best å bare forsøke en halv dag først så man ikke får en dårlig erfaring. Selv jeg som elsker den underdanige rollen kan bli veldig lei om leken drar ut.. man skal ikke tvinge eller planlegge for mye.. Samboer har sagt han tror jeg vil like mer og mer (altså f.eks bli spanket hardere og kanskje litt mer hardcore ting etter hvert), tror dere det stemmer? At man liksom trenger "mer" etter hvert? Kommer an på hva man liker, og man tøyer grensene veldig ved å drive med BDSM.. sex blir aldri d samme igjen. Man tåler mer jo mer man tar i mot men spørsmålet er jo hva som tenner deg? lykke til da💕 Anonymkode: 21e5b...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå