Gå til innhold

Nattlys til barnet

Blingblingtahei

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har et nattlys å anbefale? Et led lys som kan stå på hele natta, som du kan bruke kontakt i da batteriene fort går tom.. Evt et med batteri som ikke fort går tom 😅 jeg sliter så med å få ungen til å sove men synes et lys hjelper pittelitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har «luriga» fra ikea. Vi lader dem hver dag for å være sikker på at de ikke blir tomme i løpet av natta, men tror egentlig ikke det er behov for det. 

Anonymkode: 1cc58...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har denne fra Clas Ohlson:

https://www.clasohlson.com/no/Northlight-LED-nattbelysning/36-3400

Den settes i stikkontakten, så trenger ikke lades. Den skrur seg automatisk av og på avhengig av hvor mørkt det er. Vi har hatt vår i fire år og den funker fortsatt. Ser den har fått litt dårlige anmeldelser, men vi har altså ikke hatt noen problemer med vår. Og så er den rimelig. Er den defekt må man jo bare klage.

Anonymkode: 76c35...a81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk noen sånne baller til å pynte bord eller stappe i en vase i duse farger og med ledning. Den ble hengende i en bokhylle og gir nok dempet lys uten å være direkte lyskilde. 

Til nattamming brukte jeg led-kubbelys med batteri. 

Anonymkode: 9f76d...a14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har «luriga» fra ikea. Vi lader dem hver dag for å være sikker på at de ikke blir tomme i løpet av natta, men tror egentlig ikke det er behov for det. 

Anonymkode: 1cc58...edd

Denne har vi også. Vår står i med stikkontakt hele tiden.

Anonymkode: 92a69...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har faktisk kikka på de luriga! Kanskje jeg skal gå fått en sånn.. Har også kikket på sånne moon lamps for syntes det er fine, men vet ikke kvaliteten på de.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har denne fra Clas Ohlson:

https://www.clasohlson.com/no/Northlight-LED-nattbelysning/36-3400

Den settes i stikkontakten, så trenger ikke lades. Den skrur seg automatisk av og på avhengig av hvor mørkt det er. Vi har hatt vår i fire år og den funker fortsatt. Ser den har fått litt dårlige anmeldelser, men vi har altså ikke hatt noen problemer med vår. Og så er den rimelig. Er den defekt må man jo bare klage.

Anonymkode: 76c35...a81

Den har vi også, og er ganske fornøyd med den. :)

Anonymkode: e20d8...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...