Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig brukt opp en flaske med Diorskin, spray foundation. Likte den kjempegodt egentlig..

Den var lett og passe dekkende...Problemet er at den blir for dyr i lengden. Hadde den holdt i tre mnd så, men den holdt bare en!!!!

Lurer på om Dior har noen andre som er like bra og som holder litt lenger??

Tar gjerne imot anbefalinger om andre merker og

Den må være litt dekkende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet, den nye spray foundationen fra Dior er kjempe bra. Det jeg liker ved den er den glansen man får, jeg liker ikke helt mattende foundation.

Men det som er synd med den er at den er fryktelig udrøy ja....jeg har bestemt meg for å bruke den kun til spesielle anledninger etc.

Men den jeg vil anbefale deg er selve Rolce Royce'n blant foundationer som som butikksjefen ved parfymeriet jeg jobbet i før sier, Chanel Vitalumiere..

Jeg kjøper flaske på falske med denne, går ikke lei og finner ingen andre som matcher denne.

Grunnen til at jeg liker denne så godt er flere grunner, men den har pumpeflaske som er veldig hygienisk og praktisk, den er drøy, jeg for min del finner den fargen som passer meg aller best, og den er ikke matt - men litt mer skimrende, uten at det blir for mye, det er ikke glitter i den eller noe. Gir heller en glød.

Den skal være medium til godt dekkende, men pga den lette konsistensen, at man så lett smører den ut, så syns jeg ikke den blir veldig dekkende, helt perfekt for meg ihvertfall.

Den jeg har er fluid, men du kan og få den i en slags kompakt krem form.

Men anbefaler deg å prøve den ihvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...