Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit ikkje om dette innlegget er på rett plass, men eg prøver...Lurer litt på om det kostar noko å selga gjenstandar på QXL? Det står noko om gebyr og greier...er det nokon her som har erfaring med salg der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Totten
Skrevet

Tror det koster et par kroner eller noe... det er ikke mye i all fall

Gjest bølla utlogget
Skrevet

Litt lurint det der. Jeg også trodde det var tilnærma gratis. Men det er noe som het suksessgebyr eller lignende. Jeg la inn en minimumspris, også ble varen solgt for 2000 mere. Da fikk jeg 250 i gebyr... :o

Skrevet

takk for svar. så lurte eg på ein ting til, tek det lang tid frå ein har lagt inn ein gjenstand til salg til den kjem opp/gjer seg synleg i den kategorien ein har valgt?

Skrevet

det tar vanligvis 10-20 min før den kommer opp. men selger man en ting til over 2000 kr er det klart at prosenten man må betale til qxl blir høyere...! jeg solgte f.eks både minidiscen & en gameboy jeg hadde for 1000,- stk.. kostet meg vel hm... kanskje 50 kr å legge ut? nå var det i høst da, så jeg husker ikke helt. men de tar ikke så mye for billige produkter til et par-tre hundre kroner. Det går på så og så mange porosenter.. starter på 2% tror jeg. kan sjekke det opp nærmere hvis du vil? ellers er det bare til å melde seg inn, så kan du lese om alt som har med prosenter qxl tar osv! :)

Skrevet

det koster forresten 19,- i tillegg hvis man skal ha minstepris på auksjonen sin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...