AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Hei! Jeg må ha noen nye lette gardiner til Spisestuen. Jeg flyttet inn i nytt hus i forrige uke, telte vinduer i spisestue og stue og kom frem til at vi har 4 vinduer- og at jeg derfor måtte ha 6 gardinlengder. Smart? Ja ikke sant🙈 Jeg kjøpte gardiner for en stund siden til 1000kr (fikk gavekort i bursdag til å kjøpe gardiner) men oppdaget at jeg nå mangler to lengder. Gardinene selges ikke lenger, så jeg må ha noen nye billige gardiner i spisestuen enn så lenge. Jeg har sjekket KID, jysk, princess, rusta og IKEA. Hvilke andre butikker selger billige gardiner? Skal bare ha noe billig frem til jeg finner de helt perfekte (forhåpentligvis er de billige perfekte) Anonymkode: fb16a...226
dillyduzit Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Kjøpte noen fra jysk til 75kr stykket, utrolig nok ser de faktisk bra ut. Hvit bomull.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Europris, nille. Anonymkode: 77ecd...39a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Europris har halv pris på alle gardiner i dag og i morgen. Anonymkode: 15fa0...f28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå