AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Tittelen sier vel sitt. Just wondering. Er det kleint? Er 18, jomfru, og nervøs haha (jente hvis noen lurte) Anonymkode: 4c31f...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg sa ikke at jeg var jomfru, og han merket det heller ikke. Ble ganske betuttet da jeg fortalte det senere. Litt stresset nærmest, og redd for at han da hadde vært for lite varsom. Det hadde han ikke vært. Det var jo ikke meningen at vi skulle ha sex, og vi hadde vel kost og klint i over to-tre timer da det liksom skjedde helt naturlig. Mer varsomt enn det hadde nok blitt kjedelig. Anonymkode: bc2cd...480 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har hatt tre jomfruer og for ei av dem gjorde det vondt for henne og det var tyngre å trenge inn også (nervøs kanskje) for de to andre merket jeg ikke veldig mye. Anonymkode: ab7b5...2f5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg er en dame som tok 9 jomfrudommer i min ungdom. Aller første gangen var de fleste klumsete og holdt pusten, stressede, men de skjønte fort hva det gikk i og ved andre gang var det flott, de var naturtalenter. 2 av dem sa ikke i fra på forhånd, og heller sa etterpå at det var deres første gang. Da ble jeg irritert, fordi jeg ønsket å ta det roligere og passe på at de var trygge. Men alt i alt gikk det bra. Ønsker ikke å ligge med jomfru som voksen. Men kvinner som er jomfru trenger ikke å bekymre seg har jeg inntrykk av🙂 Anonymkode: 51fb4...92e
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame som tok 9 jomfrudommer Kan du ikke ta jomfrudommen min da😂😂 Jeg har sikkert tatt flere jomfruer, men jeg kan ikke huske det var noen spesiell forskjell🙈😛
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Kan du ikke ta jomfrudommen min da😂😂 Jeg har sikkert tatt flere jomfruer, men jeg kan ikke huske det var noen spesiell forskjell🙈😛 Haha😂 det skjedde veldig organisk heldigvis, en slik forespørsel hadde gjort meg til å se sånn ut: 😒 Anonymkode: 51fb4...92e
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha😂 det skjedde veldig organisk heldigvis, en slik forespørsel hadde gjort meg til å se sånn ut: 😒 Haha, nei jomfrudommen min endte i kaos, fant kondomen tom nedi fotenden av senga dagen etter, jeg gikk pessredd for å ha gjordt henne gravid i en måned etterpå😂 Misforsto deg visst litt og trodde du var ei dame🙈😂
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame som tok 9 jomfrudommer i min ungdom. Aller første gangen var de fleste klumsete og holdt pusten, stressede, men de skjønte fort hva det gikk i og ved andre gang var det flott, de var naturtalenter. 2 av dem sa ikke i fra på forhånd, og heller sa etterpå at det var deres første gang. Da ble jeg irritert, fordi jeg ønsket å ta det roligere og passe på at de var trygge. Men alt i alt gikk det bra. Ønsker ikke å ligge med jomfru som voksen. Men kvinner som er jomfru trenger ikke å bekymre seg har jeg inntrykk av🙂 Anonymkode: 51fb4...92e Du må da være en mann??? Anonymkode: f66a5...a62 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 Ikke helt det samme som jomfru men nesten. Er kvinne og hadde sex med en fyr som aldri hadde hatt edru sex. Typen at han var så full at han aldri husket selve sexen, så i hans hode følte han seg ekstremt uerfaren og ante ingenting. Var litt som å ha en første gang for han. Ble litt krungling, måtte forklare han ditten og datten og generelt var det ikke bra for min del (plus han kom veldig, veldig fort). Men etterhvert som vi fortsatte og han ble mer selvsikker ble det bedre 😊 Anonymkode: 0a9ec...0ef
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må da være en mann??? Anonymkode: f66a5...a62 Hvorfor tror du det ? Anonymkode: ab7b5...2f5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 På 2.10.2019 den 14.19, AnonymBruker skrev: Du må da være en mann??? Anonymkode: f66a5...a62 Nei, jeg er en kvinne, var veldig promiskuøs i tenårene, det er lenge siden nå🙂 Anonymkode: 51fb4...92e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #12 Skrevet 5. oktober 2019 I tenårene var det jo sex hele tiden (på 90-tallet), det var sex på alle fester hver helg i min omgangskrets. Og fest ble det så fort noen hadde øl eller sprit uansett ukedag. Vi var kaniner hele gjengen. Utrolig at ingen ble gravide. Jomfruene var gjerne litt engstelige og forsiktige. Og klønete. Men gikk seg til. Det var gjerne hjemmealenefester, så det gjaldt å finne seg et rom så man ikke måtte dele stua til slutt. Har til og med hatt sex på vaskerommet til noen av kompisene mine da alle andre rom var tatt... Noen hadd faste partnere, noen få var kjærester, ellers var det fritt frem. Helt sprøtt å tenke på hvor åpne vi var den gang. Det var liksom bare et blunk og så var det å finne et ledig rom, få penis ut av buksa, blowjob, samleie. Fordi man aldri visste helt når noen kunne komme hjem av foreldre hadde alle sex med alt av klær på, så joggedress var festplagget så det var enklest mulig. Jeg hadde mer sex fra jeg var seksten til tyve enn jeg har hatt fra tyve til førti. Anonymkode: c3fb3...dc0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #13 Skrevet 5. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I tenårene var det jo sex hele tiden (på 90-tallet), det var sex på alle fester hver helg i min omgangskrets. Og fest ble det så fort noen hadde øl eller sprit uansett ukedag. Vi var kaniner hele gjengen. Utrolig at ingen ble gravide. Jomfruene var gjerne litt engstelige og forsiktige. Og klønete. Men gikk seg til. Det var gjerne hjemmealenefester, så det gjaldt å finne seg et rom så man ikke måtte dele stua til slutt. Har til og med hatt sex på vaskerommet til noen av kompisene mine da alle andre rom var tatt... Noen hadd faste partnere, noen få var kjærester, ellers var det fritt frem. Helt sprøtt å tenke på hvor åpne vi var den gang. Det var liksom bare et blunk og så var det å finne et ledig rom, få penis ut av buksa, blowjob, samleie. Fordi man aldri visste helt når noen kunne komme hjem av foreldre hadde alle sex med alt av klær på, så joggedress var festplagget så det var enklest mulig. Jeg hadde mer sex fra jeg var seksten til tyve enn jeg har hatt fra tyve til førti. Anonymkode: c3fb3...dc0 Feil tråd? Anonymkode: 57e2e...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå