AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Kun av nysgjerrighet, jeg lurer på hvor mye tid du pleier å la det gå mellom siste måltid før trening og trening. Ikke interessert i hva lærebøker sier, men hva folk faktisk gjør, og foretrekker i hverdagen. 🙂 Hva fungerer best for deg? Anonymkode: c5b5a...a95
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg trener styrke og løping. Med styrketreningen så kan jeg godt trene en time eller to etter måltid, men med løpingen så må jeg vente minst 3 timer etter et hovedmåltid. Eller helt fastende på morgenen. Trening med mye bevegelse, hopp og sprett, funker ikke med full magesekk. Da blir man fort uggen. Anonymkode: ea04d...291 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Alt fra 1 - 3 timer før trening, kommer helt an på hvordan dagen ser ut Men stort sett 1 - 2 timer før. Trener hovedsaklig styrke. Spiser ofte en banan rett før for å ha nok energi under økta. Anonymkode: fb2e1...5f1
EmVeeJee Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Trener alltid på tom mage på morgenen. Fungerer best for meg!
Gnå Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg trener på morgenen og spiser ikke noe først. Men jeg spiser ganske mye på kvelden, så jeg regner med at jeg har en del å gå på likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå