AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg lurer på litt rundt assistert befruktning og bruk av sæddonor. Er det noen som kan fortelle meg noe om det? Eksempler på forløp, utfordringer rundt situasjonen o.l? Jeg er 30 år, har et barn fra før som jeg fikk på "naturlig vis", og ønsker et søsken. Har ingen partner, ei noe ønske om partner. Jeg veit at jeg spør veldig generelt, men føler at nettsidene har så veldig enkel beskrivelse. Er det virkelig så enkelt? Føler liksom at det er en veldig big deal... Anonymkode: 989e7...e0c
Kaisada Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 https://www.vivaneo.dk/da/klinikker-og-praktisk-information/vores-klinikker-og-team/vivaneo-stork-fertilitetsklinik-koebenhavn/
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Det er veldig egoistisk å få barn som singel. Alle barn har rett til en farsfigur, derfor er assister befruktning for single forbudt i norge Anonymkode: 9f10d...232 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig egoistisk å få barn som singel. Alle barn har rett til en farsfigur, derfor er assister befruktning for single forbudt i norge Anonymkode: 9f10d...232 Takk for svar, men det var ikke det jeg lurte på. Jeg synes også det er egoistisk å kun få ett barn som står helt alene i det dersom jeg skulle falle i fra eller noe annet skulle skje. Å ha søsken kan være en god ting. Tar gjerne i mot svar på det jeg faktisk lurer på, da jeg synes nettsidene er tynn suppe. Har fått lest litt her på forumet nå og har funnet mye fint. Skulle kanskje gjort det, før jeg var så "dum" å skrev innlegg selv. Anonymkode: 989e7...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Har en venninne som akkurat har blitt gravid etter en tur til Danmark. Hun brukte Stork klinikk, og har vært veldig fornøyd. Hun trengte bare inseminasjon, ikke prøverør. Tok en del prøver hos gynekolog i Norge, og hadde legetime på Skype med klinikken for å avtale hva slags opplegg det ble. Gravid etter 3. forsøk, tror ikke det var noe ventetid. Virker som det var veldig greit, vanskeligste er kanskje å velge donor? Er jo så mange valg! Lykke til Anonymkode: 2dbb9...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Håper du finner svar. Håper du ikke bryr deg om kommentaren til den lengre opp her. Det er ikke egoistisk å få barn, det er faktisk helt naturlig. Det at man har mulighet til å få barn alene i dag er jo bare et supert tilbud, heller det enn at alle drar på byen en kveld og tar den første man ser som bringer personen inn i et "ufrivillig" farskap. Barn har det bra så lenge de vokser opp i et stabilt hjem med en voksen som tar ansvar og fyller foreldrerollen. De som mener at man ikke kan gjøre det alene er helt sikkert de samme som mener at man ikke kan lage en familie med to menn eller to kvinner Anonymkode: f23bb...8e2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå