AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Del Skrevet 1. oktober 2019 Hei. Hvis man har tilberedt laks i form, men glemt å spise den... Nå har den stått ute i flere timer og lurer på om det er trygt å varme den opp igjen i mikroovnen? Laksen var allerede stekt , men jeg sovnet så nå har den stått ute i flere timer... er det trygt? Anonymkode: f6a16...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Del Skrevet 1. oktober 2019 Det har jeg gjort mange ganger, det går fint. Bare sørg for å varm den skikkelig, just in case. Høye temperaturer dreper bakterier. Anonymkode: fc7cb...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Del Skrevet 1. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort mange ganger, det går fint. Bare sørg for å varm den skikkelig, just in case. Høye temperaturer dreper bakterier. Anonymkode: fc7cb...71e Er du sikker på at det går fint? Synes den lukter litt 'fiskete' nå når den har stått noen timer.. Har ganske skjør mage så vet ikke om jeg tørr å ta sjansen 😅 Anonymkode: f6a16...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 1. oktober 2019 #4 Del Skrevet 1. oktober 2019 Om den lukter greit etter at du har varmet den ordentlig opp så ville jeg spist den ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Del Skrevet 1. oktober 2019 13 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Om den lukter greit etter at du har varmet den ordentlig opp så ville jeg spist den ihvertfall. Synes lukta har blitt litt sterk, så jeg tror jeg dropper det. Vil ikke ta sjansen men det er så synd å kaste mat Anonymkode: f6a16...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Del Skrevet 3. oktober 2019 "varme laksen" HEHE Anonymkode: 0c208...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Del Skrevet 4. oktober 2019 På 3.10.2019 den 10.58, AnonymBruker skrev: "varme laksen" HEHE Anonymkode: 0c208...a5a Anonymkode: 8b8ca...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. oktober 2019 #8 Del Skrevet 4. oktober 2019 På 3.10.2019 den 10.58, AnonymBruker skrev: "varme laksen" HEHE Anonymkode: 0c208...a5a Hi hi... Varme laksen- hvis det er lov å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå