AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg har praksis på en stor arbeidsplass. Jeg snakker greit med klientene våre, men kollegaene er det helt jævlig å forholde seg til. Har en veileder som snakker hele tiden. Jeg går med lett panikkangst hele tiden og sier og gjør alt feil. Har nesten lyst til å droppe ut av studiet. Skulle ønske jeg kunne hatt praksis på et rolig sted! Anonymkode: 6967b...cc3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har praksis på en stor arbeidsplass. Jeg snakker greit med klientene våre, men kollegaene er det helt jævlig å forholde seg til. Har en veileder som snakker hele tiden. Jeg går med lett panikkangst hele tiden og sier og gjør alt feil. Har nesten lyst til å droppe ut av studiet. Skulle ønske jeg kunne hatt praksis på et rolig sted! Anonymkode: 6967b...cc3 Dette er jo en fin måte for deg å øve deg på å si ifra? Blottlegg litt av dine svake sider, utfordre deg selv. Anonymkode: e0892...ee0 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 Forstår deg. Hadde det på helt samme måte. Er VELDIG glad for at jeg beit tenna sammen, og fullførte. Var veldig nær å kaste inn håndkleet. Husker at jeg unnskyldte meg til noen, og fortalte at jeg var litt overvelda/nervøs/usikker. Var mer enn LITT overvelda, men det hjalp å fortelle om problemet med velvalgte ord. De aller fleste har forståelse for det. Likevel syntes jeg det hjalp, slik at de ikke skulle mistolke meg som dum/uinteressert/uegnet. Anonymkode: c7b60...b22 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Alle har sosial angst for tiden. Sjenert kalte vi det da jeg var ung. For bedagelig til å ville utfordre seg selv, kaller jeg det i dag. Det å måtte gjøre ting som er mindre gøy og litt mer skummelt er en del av å bli voksen. Anonymkode: e028e...6ff 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle har sosial angst for tiden. Sjenert kalte vi det da jeg var ung. For bedagelig til å ville utfordre seg selv, kaller jeg det i dag. Det å måtte gjøre ting som er mindre gøy og litt mer skummelt er en del av å bli voksen. Anonymkode: e028e...6ff Dette var jo en grei bagatellisering og forenkling av problemet. Enklest sånn for de uten evne til å nyansere Anonymkode: 06082...745 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo en fin måte for deg å øve deg på å si ifra? Blottlegg litt av dine svake sider, utfordre deg selv. Anonymkode: e0892...ee0 Bedre med en trygg plass når man skal øve på å si i fra. Aldri Blottlegg seg selv for noen som ikke forstår. Veldig dårlig ide. Anonymkode: c36a0...03a
Gjest Paramount Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle har sosial angst for tiden. Sjenert kalte vi det da jeg var ung. For bedagelig til å ville utfordre seg selv, kaller jeg det i dag. Det å måtte gjøre ting som er mindre gøy og litt mer skummelt er en del av å bli voksen. Anonymkode: e028e...6ff Sosial angst i dag skyldes at du tvinges inn i sosiale situasjoner, uansett hva du skal foreta deg. Individualisten er blitt en asosial outcast. Det er liten aksept for at mange trenger mer alburom enn andre, og trives med å gjøre ting på egen hånd, dessverre sier jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bedre med en trygg plass når man skal øve på å si i fra. Aldri Blottlegg seg selv for noen som ikke forstår. Veldig dårlig ide. Anonymkode: c36a0...03a Hvordan vet du veilederen ikke forstår? Det eneste ts skriver om veileder er at vedk prater mye. Hvis ikke en praksissiuasjon er rette stedet å ta opp egen usikkerhet og det å være ukomfortabel på så skjønner jeg lite. Hadde selv en ganske kjip praksissituasjon men valgte å være ærlig og legge frem det jeg synes var vanskelig. Det er jo slike ting veileder og skole skal hjelpe til med for at en student skal vokse og modne som fagutøver. Anonymkode: e0892...ee0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå