AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Er flinkest på å holde på sin orginale og tradisjonelle kultur? Da mener jeg at de er lite ''influenced'' av resten av verden. Sverige er ganske obvious ikke det. Men hva med de andre landene? Svar gjerne dere som har reist i alle landene : ) og hva som har vært ditt favoritt land å reise til og du fikk best inntrykk av (bare nordiske land) Anonymkode: 6bb69...06a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finland Anonymkode: a5f9f...c11 Kan du utdype? Elsker Finland. Anonymkode: 6bb69...06a
A-hunter Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Vært i alle og alle nordiske land er i enormt forfall. Vi, og de, har satset blindt på multikultur, som av en eller annen grunn skal være berikende. Uvisst hvordan, når alle land viser akkurat den samme mixen av folk behøver man vel ikke egne land lenger? Oisann, der var jo hele målet med globalisme avslørt...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, A-hunter skrev: Vært i alle og alle nordiske land er i enormt forfall. Vi, og de, har satset blindt på multikultur, som av en eller annen grunn skal være berikende. Uvisst hvordan, når alle land viser akkurat den samme mixen av folk behøver man vel ikke egne land lenger? Oisann, der var jo hele målet med globalisme avslørt... Vel, jeg synes det er litt synd fordi hvis det er likt overalt hva er poenget med å reise og oppleve kultur? Tenker ikke folk over dette? Samiske har ihvertfall vært flinke å ta vare på sine tradisjoner... Anonymkode: 6bb69...06a 1
A-hunter Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg synes det er litt synd fordi hvis det er likt overalt hva er poenget med å reise og oppleve kultur? Tenker ikke folk over dette? Samiske har ihvertfall vært flinke å ta vare på sine tradisjoner... Anonymkode: 6bb69...06a Nettopp. Men det er fordi "noen" ønsker at identiteten din skal forsvinne. Du skal frasi deg din historie, nasjon, språk og kultur og bli verdensborger uten noen av delene. Hvorfor? Fordi det er umulig å oppnå full makt over mennesker som har en identitet. Derfor har land i dag 40 ulike betegnelser for kjønn, selv om vi, stort sett, fødes som enten mann eller kvinne, altså inntil to varianter... Men kjønn gir identitet og må derfor forsvinne. Jo før, jo heller. Utviklingen har bred støtte i folket. Vi kan ikke kvitte oss med oss selv raskt nok virker det som.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 Kan tenke meg at øyene ute i Atlanteren kan være interessante å besøke: Island og Færøyene. Ellers så ville jeg gjerne sett mer av mitt eget land, reist rundt i distriktene, spesielt nordover. Anonymkode: 9de35...6be 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan tenke meg at øyene ute i Atlanteren kan være interessante å besøke: Island og Færøyene. Ellers så ville jeg gjerne sett mer av mitt eget land, reist rundt i distriktene, spesielt nordover. Anonymkode: 9de35...6be Takk, det tror jeg også! Har reist en del i Norge og føler jeg har sett det meste utenom Nord-Norge Anonymkode: 6bb69...06a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 Liker meg godt på Island og Færøyene. Reiser til Færøyene om noen uker. Vi besøker familie. Anonymkode: f73b4...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå