snoren Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 har sengen stående inntil veggen og overmadrassen sklir alltid ut, jævla irriterende. Noen som har et forslag på hvordan jeg kan løse det?
Millimani Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Dra senga noen millimeter ut fra veggen. Er det lenge siden du vaska trekket på overmadrassen er jo det også kanskje en idé
snoren Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, Millimani skrev: Dra senga noen millimeter ut fra veggen. Er det lenge siden du vaska trekket på overmadrassen er jo det også kanskje en idé Den er innebygget, sengen er gammel. 😞 Is there no hope?
solmåneogstjerner Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Ja, dra den litt ut fra veggen. Du kan også kjøpe antisklimatte som man har under gulvtepper. Har ikke prøvd selv, men tror det kan fungere.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 2 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Ja, dra den litt ut fra veggen. Du kan også kjøpe antisklimatte som man har under gulvtepper. Har ikke prøvd selv, men tror det kan fungere. Det hjelper ikke, jeg har prøvd. Anonymkode: b5de5...5f6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Det kan hjelpe litt å ha et strechlaken eller formsydd laken som går under både overmadrass og undermadrass. Vi har samme problem som deg, og det gjør at vi bare trenger å rette på overmadrassen et par ganger i uka. Og nei, det hjelper ikke å flytte senga, problemet oppstår også når senga står midt i rommet. Anonymkode: b6302...a53 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg endte opp med å sy fast overmadrassen til hovedmadrassen. Brukte veldig sterk tråd og noen få sting. Løsner alt når jeg skal riste/snu overmadrassen og syr fast igjen. Det er det eneste som hjelper her i huset, jeg har prøvd absolutt alle andre råd jeg har kommet over. Anonymkode: b5de5...5f6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg brukte antislimatte beregnet for tepper mellom madrass og overmadrass da dette var et problem, funket fint. Anonymkode: cb3a4...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 Overmadrassen er for lett! Invester i en skikkelig overmadrass, typ svane/jensen, så skal du se at den ligger i ro. Anonymkode: 859c7...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overmadrassen er for lett! Invester i en skikkelig overmadrass, typ svane/jensen, så skal du se at den ligger i ro. Anonymkode: 859c7...0bb Jeg tror problemet ligger i at stoffet utenpå er for glatt, det blir ikke nok friksjon mellom overmadrass og madrass. Vi hadde andre typer madrasser før, overmadrass og madrass hadde et helt annet stoff utenpå og overmadrassen lå alltid i ro. Anonymkode: b5de5...5f6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 Dra den på plass når den har sklidd ut. Anonymkode: ca501...57f
I'm just a girl Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dra den på plass når den har sklidd ut. Anonymkode: ca501...57f Jeg gjør det hver kveld men det er irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå