Studentj Skrevet 1. oktober 2019 #1 Del Skrevet 1. oktober 2019 Hei allesammen! Kjæresten min har bursdag snart (29 år), og i den forbinde vil jeg selvsagt gi han noe fint for å vise min kjærlighet for han. Vi har ikke vert sammen mer en ca 6. mnd, så dette blir den første bursdagen hvor vi kjenner hverandre. Jeg er veldig glad i å gi gaver og generelt vise andre hvor mye de betyr for meg, men med denne bursdagen står gaveidéene mine helt stille. Problemet er at for øyeblikket bor 500km unna hverandre og vil derfor ikke ha mulighet til å se han før noen dager etter bursdagen hans, da han reiser med fly for å besøke meg. I tillegg har jeg nettopp startet ny jobb hvor jeg ikke har fått lønn enda så skal ikke bruke mye penger. Kjæresten min er fult klar over dette og forventer egentlig ikke en gave da han heller vil at vi skal bruke pengene på å besøke hverandre. Det er jeg jo egentlig helt enig i, men tenker at det fremdeles må være en fin måte som jeg kan gi han ekstra oppmerksomhet på bursdagen hans. Har dere noen tips? Kan gjerne være noe jeg faktisk kan gi på selve dagen over telefon/data, eller noe jeg kan fysisk gi når han kommer på besøk. Vi er ikke særlig materialistisk, så humor, kjærlighet og gode minner står i fokus. Tar i mot alle idéer, og fortell gjerne om hva du selv evt har fått/gitt i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Del Skrevet 1. oktober 2019 Hvis han bor et sted hvor de har Morgenlevering, kan du jo bestille levering av noe godt på døra hans på dagen. Anonymkode: ef7a5...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studentj Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han bor et sted hvor de har Morgenlevering, kan du jo bestille levering av noe godt på døra hans på dagen. Anonymkode: ef7a5...d91 Ååå, den idéen likte jeg super godt. Men jeg vet han skal tidlig på jobb og ringerklokken fungerer ikke (typisk nok), så tror ikke jeg tørr å bestille det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Del Skrevet 1. oktober 2019 Send masse fine lapper med beskrivelser av hva du liker med han, gleder deg til å oppleve sammen med han og hvorfor du er stolt av å være kjæresten hans 🙂 Sleng med noe godteri han liker, noen små ting som minner deg om dere eller han og noen bilder av dere. Skriv ut noen fra mobilen, feks flere små som du blander sammen med lappene. Anonymkode: f6186...ecc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Del Skrevet 1. oktober 2019 Meg over her, så noen hadde tipset om morgenlevering. Hva om å bestille mat med blomster på kontoret/jobben hans 🙂 Du kan velge tidspunkt for når leveringen skal skje. De har både blomster, mat og ukeblader. Anonymkode: f6186...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 1. oktober 2019 #6 Del Skrevet 1. oktober 2019 Overraskelsesbesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #7 Del Skrevet 2. oktober 2019 6 timer siden, snoren skrev: Overraskelsesbesøk! Min tanke også - hvis det ikke er for dyrt. Eventuelt kan du bestille en tur til han senere, men gi den i gave nå - da inkludert en middag du skal lage, en massasje han skal få, andre ting du kunne tenke deg å gjøre for han, kanskje noe seksuelt også hvis du er into sånt. Anonymkode: ef419...398 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studentj Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 2. oktober 2019 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg har ikke mulighet til å komme på overraskelsesbesøk nå med det første, så jeg har tenkt å gi en skikkelig gammeldags gave. Hva er det eneste positive med et avstandsforhold? Jo, at man kan få et brev i posten som ikke inneholder en regning eller reklame. Så jeg skal sende et personlig brev i posten hvor jeg skriver hva jeg liker ved han også at han får valgfri restaurant middag, kos osv som ble nevnt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #9 Del Skrevet 19. november 2019 Morgenlevering my ass! Har bursdag i dag, og klokka 3 i natt ble jeg vekket av bikkjer som bjeffer. Ser til min forskrekkelse at det står en mann og famler med noe på utsiden av ytterdøra hvorpå han forsvinner i en bil. Jeg ringer politiet for å høre om de har fått meldinger om "raid" i området. - Det er ikke noen som har levert noe på døra? spør politimannen. Ganske riktig. Morgenlevering. En gave fra noen jeg setter utrolig stor pris på, men som også vet at jeg sliter med søvn og aldri får sove igjen hvis jeg blir vekket midt på natten. "med ønske om en god start på dagen" står det på pakka. Og jeg ligger her, klokka fem, og lurer på hvordan jeg får takket på en oppriktig måte. Jeg har sovet tre timer og dagen er ganske ødelagt allerede. Gaver gjort i beste mening, som du ikke har kontroll over selv, skal du styre unna! Anonymkode: b8729...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå