Gå til innhold

Andrea Sveinsdottir

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syntes hun er fryktelig slitsom å se på snappene til? Mye sitte med kaffekoppen/lage frokost og syte og klage over formen eller været, og si «skal på event da». Ellers blir jeg også ganske trigget av at hun skal ha nye løpeklær til alt hun skal være med på. Hva skjedde med å bruke det man har? Også igjen? Som lærer henger jeg meg fremdeles opp i at hun sier «typ» hele tiden. Er hun ikke over 30 år nå? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Februarbarn skrev (5 timer siden):

Er det bare jeg som syntes hun er fryktelig slitsom å se på snappene til? Mye sitte med kaffekoppen/lage frokost og syte og klage over formen eller været, og si «skal på event da». Ellers blir jeg også ganske trigget av at hun skal ha nye løpeklær til alt hun skal være med på. Hva skjedde med å bruke det man har? Også igjen? Som lærer henger jeg meg fremdeles opp i at hun sier «typ» hele tiden. Er hun ikke over 30 år nå? 

Synes også at hun er sytete. Tung til sinns på et vis. Ingen humor. Som om hun lever for å planlegge. På tross av at hun har en fin stil og god til å variere treningen sin - som er inspirerende, så ble hun for kjedelig å følge med på

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Februarbarn skrev (9 timer siden):

Brenner i ørene og øynene når jeg ser folk si/skrive «typ». Er jo bare et fylleord som særlig influencere elsker å kaste rundt seg når de tomprater på SOME, på linje med overdreven bruk av liksom, egentlig, faktisk, oppriktig, for ikke å glemme «hvor fin» 💀 skikkelig fordummende og helt meningsløs ordbruk

• Liker 2
Skrevet
Meg.no skrev (18 timer siden):

Synes også at hun er sytete. Tung til sinns på et vis. Ingen humor. Som om hun lever for å planlegge. På tross av at hun har en fin stil og god til å variere treningen sin - som er inspirerende, så ble hun for kjedelig å følge med på

Ja, helt enig. Ikke overraskende er hun i gang igjen i dag. Og ja - hun har mange fine sider og skal ha for og ikke være en av de som sitter og snakker nedlatende om andre. Likevel: så mye klaging. Blir nesten dårlig i formen av å høre henne klage over formen sin stadig vekk 🤭

• Liker 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (15 timer siden):

Brenner i ørene og øynene når jeg ser folk si/skrive «typ». Er jo bare et fylleord som særlig influencere elsker å kaste rundt seg når de tomprater på SOME, på linje med overdreven bruk av liksom, egentlig, faktisk, oppriktig, for ikke å glemme «hvor fin» 💀 skikkelig fordummende og helt meningsløs ordbruk

Ja, fy søren. Det er ikke bare influensere som bruker det - men folk hermer jo etter dem. «Hvor fin» hører jeg også A.S bruke i en av sine mange ukentlige «hauls». Får helt fnatt! Og jeg er litt yngre enn henne, så dette er ikke en middelaldrende kvinne som reagerer her. Syntes det er leit at språket vårt forvitrer til dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes hennes innhold er noe av det bedre. Vil mye heller se på en rolig morgen med kaffe og GRWM enn skrålete fyllesnaper og filterbruk som kun er morsomt for dem som holder telefonen 💀 Kanskje Andra er litt negativ, men jeg synes det er lettere å relatere til hennes liv enn veldig mange andre sosiale profiler. 

Skrevet
Mediocre skrev (17 timer siden):

Jeg synes hennes innhold er noe av det bedre. Vil mye heller se på en rolig morgen med kaffe og GRWM enn skrålete fyllesnaper og filterbruk som kun er morsomt for dem som holder telefonen 💀 Kanskje Andra er litt negativ, men jeg synes det er lettere å relatere til hennes liv enn veldig mange andre sosiale profiler. 

Enig i det, men i min feed er det et fåtall som legger ut fyllesnapper gjennom uken altså. Jeg kan ikke relatere til hverdagen hennes, da jeg har en 8-15 jobb, ikke kan bruke penger på enda en ny kjole hver uke. Men forstår poenget ditt. Syntes hun har mange fine sider (derfor jeg ser på hva hun deler), men enkelte ting irriterer meg bare 😂

• Liker 1
Skrevet

Noen som har Finn kode til leilighet hun kjøpte 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Trykket meg inn på snappen hennes etter lang tid, og ser dette som første. Igjen: hvorfor er jeg ikke overrasket over innholdet? Og nok en gang: bare klaging, sliten og dårlig form, «skal på event». Hadde jeg trykket videre, ville nok «typ» blitt observert i setningene også. Hva får folk til å følge disse? Mister gnisten av å høre henne klage og syte. Kom deg på en litt mer samfunnsnyttig jobb

IMG_9991.jpeg

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...