Lemmon Skrevet 1. oktober 2019 #1 Del Skrevet 1. oktober 2019 Er det bare meg, eller er Andrea litt kjedelig? Hun virker jo å være den snilleste bloggeren da. Ikke noe vondt i henne! Men er hun ikke litt kjedelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. oktober 2019 #2 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ekstremt kjedelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 1. oktober 2019 #3 Del Skrevet 1. oktober 2019 Skriver en nyopprettet bruker... Som tilfeldigvis oppretter bruker for å skape en diskusjon? Aldri hørt om dama og kommer i hvertfall ikke til å sjekke opp den bloggen nå heller. Dette blir for dumt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. oktober 2019 #4 Del Skrevet 1. oktober 2019 2 timer siden, Lemmon skrev: Er det bare meg, eller er Andrea litt kjedelig? Hun virker jo å være den snilleste bloggeren da. Ikke noe vondt i henne! Men er hun ikke litt kjedelig? Velkommen til Rampelys og gratulerer så mye med ditt første innlegg. Stas at du registrerte deg for dette innlegget! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, Cessa74 skrev: Skriver en nyopprettet bruker... Som tilfeldigvis oppretter bruker for å skape en diskusjon? Aldri hørt om dama og kommer i hvertfall ikke til å sjekke opp den bloggen nå heller. Dette blir for dumt.. Vel, så er jeg nyopprettet bruker, men har vel lest forumet her lenge 🙂 er det bare for «erfarne» brukere å lure på noe her inne? Master i netthets feks? Jeg lurte jo bare på om noen hadde samme oppfatning som meg 😉 om du ikke vet hvem Andrea er så lurer jeg på hva du gjør i et diskusjonsforum om bloggere. Hun er en av Norges mest leste blogger til opplysnin 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. oktober 2019 #6 Del Skrevet 1. oktober 2019 11 minutter siden, Lemmon skrev: Vel, så er jeg nyopprettet bruker, men har vel lest forumet her lenge 🙂 er det bare for «erfarne» brukere å lure på noe her inne? Master i netthets feks? Jeg lurte jo bare på om noen hadde samme oppfatning som meg 😉 om du ikke vet hvem Andrea er så lurer jeg på hva du gjør i et diskusjonsforum om bloggere. Hun er en av Norges mest leste blogger til opplysnin 😊 Aldri hørt om båten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 1. oktober 2019 #7 Del Skrevet 1. oktober 2019 Gidder ikke å skrive det samme igjen. Svaret står i denne tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattepus111 Skrevet 1. oktober 2019 #8 Del Skrevet 1. oktober 2019 Driiiitkjedelig! Gjør ikke noe annet enn å være med typen som kun er gira på PR 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2019 14 minutter siden, Kattepus111 skrev: Driiiitkjedelig! Gjør ikke noe annet enn å være med typen som kun er gira på PR Det er det jeg føler også...hun er jo snill som dagen er lang, men zzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, solmåneogstjerner skrev: Gidder ikke å skrive det samme igjen. Svaret står i denne tråden. Så du mener jeg reklamerer for Andrea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 1. oktober 2019 #11 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) 23 minutter siden, Lemmon skrev: Så du mener jeg reklamerer for Andrea? Ja det mener vi. Dette er sikkert tråd/ diskusjon nr 15 siste ukene som blir opprettet av en helt ny bruker -og første innlegget handler om en spesifikk blogg -og innlegget er alltid lagt opp på en måte som skal starte en diskusjon. Derav mer oppmerksomhet og klikk på bloggen. Vi som har vært her en stund er mektig lei av dette dårlige forsøket på å trekke flere lesere. Mette Ask klarte det. De fleste andre som har prøvd har ikke klart det. For man blir gjennomskuet. Enten er du bloggeren selv eller en som ønsker at hennes blogg får mer klikk og høyere plassering på lista som gir økt inntekt. Forslag; slutt å lag kvasi-innlegg om en blogg -bedre å satse på kvaliteten på selve bloggen -så kommer flere lesere fordi bloggen fortjener det -ikke har jukset seg til det.. Endret 1. oktober 2019 av Cessa74 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #12 Del Skrevet 1. oktober 2019 21 minutter siden, Cessa74 skrev: Ja det mener vi. Dette er sikkert tråd/ diskusjon nr 15 siste ukene som blir opprettet av en helt ny bruker -og første innlegget handler om en spesifikk blogg -og innlegget er alltid lagt opp på en måte som skal starte en diskusjon. Derav mer oppmerksomhet og klikk på bloggen. Vi som har vært her en stund er mektig lei av dette dårlige forsøket på å trekke flere lesere. Mette Ask klarte det. De fleste andre som har prøvd har ikke klart det. For man blir gjennomskuet. Enten er du bloggeren selv eller en som ønsker at hennes blogg får mer klikk og høyere plassering på lista som gir økt inntekt. Forslag; slutt å lag kvasi-innlegg om en blogg -bedre å satse på kvaliteten på selve bloggen -så kommer flere lesere fordi bloggen fortjener det -ikke har jukset seg til det.. Er du forumpolitiet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. oktober 2019 #13 Del Skrevet 2. oktober 2019 10 timer siden, Kattepus111 skrev: Driiiitkjedelig! Gjør ikke noe annet enn å være med typen som kun er gira på PR Hvem er typen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. oktober 2019 #14 Del Skrevet 2. oktober 2019 9 timer siden, Cessa74 skrev: Ja det mener vi. Dette er sikkert tråd/ diskusjon nr 15 siste ukene som blir opprettet av en helt ny bruker -og første innlegget handler om en spesifikk blogg -og innlegget er alltid lagt opp på en måte som skal starte en diskusjon. Derav mer oppmerksomhet og klikk på bloggen. Vi som har vært her en stund er mektig lei av dette dårlige forsøket på å trekke flere lesere. Mette Ask klarte det. De fleste andre som har prøvd har ikke klart det. For man blir gjennomskuet. Enten er du bloggeren selv eller en som ønsker at hennes blogg får mer klikk og høyere plassering på lista som gir økt inntekt. Forslag; slutt å lag kvasi-innlegg om en blogg -bedre å satse på kvaliteten på selve bloggen -så kommer flere lesere fordi bloggen fortjener det -ikke har jukset seg til det.. Spot on 👏👏👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 2. oktober 2019 #15 Del Skrevet 2. oktober 2019 Nå er jo Andrea ganske kjent for de som kjenner til bloggere da. Så tror ikke hun trenger en tråd på KG for å generere mye trafikk. Altså, jeg bryr meg ikke om bloggere, men har til og med vært innom Andrea sin et par ganger. Har ingen formening om henne, men synes bildene hun tar er fine. Fikk litt avsmak på typen da han hadde klickbait overskrifter på sin blogg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. oktober 2019 #16 Del Skrevet 2. oktober 2019 13 timer siden, Lemmon skrev: Så du mener jeg reklamerer for Andrea? I så fall- så synes jeg det er helt greit. Andrea er ei søt jente, en helt grei blogg om hennes hverdagsliv på Sørlandet. Vet om ørten andre bloggere som hvertfall ikke fortjener all den gratis reklamen de får her på forumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holistic Skrevet 9. desember 2019 #17 Del Skrevet 9. desember 2019 Klart, hun er ikke den mest gale dama, heller kanskje bare ganske "normal" og verner om deler av privatlivet sitt. Selv synes jeg hun er utrolig søt, virker oppegående og ekte. Veldig god motpol til svært mange bloggere og influensere i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 9. desember 2019 #18 Del Skrevet 9. desember 2019 Liker Andrea sin blogg veldig godt. Syns hun er en nydelig jente, tar fine bilder og skriver lett og fint. Og det er morro å se at det går så bra med hun og Morten etter Love Island. Liker begge to veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 16. august 2020 #19 Del Skrevet 16. august 2020 Flere som har sett den nyeste You tube videoen på Andrea og Morten sin kanal? Handler om at influensere kjøper følgere, syns det burde blitt slått opp i media 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå