AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Hadde endelig bestemt meg for Intense Paris, men så har vi ingen Nordsjø-forhandlere her. Hvilken av Jotuns farger ligner mest på Intense Paris? Anonymkode: 3736a...b60
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde endelig bestemt meg for Intense Paris, men så har vi ingen Nordsjø-forhandlere her. Hvilken av Jotuns farger ligner mest på Intense Paris? Anonymkode: 3736a...b60 Du må oppsøke en butikk som selger maling. Klarer ikke de å hjelpe deg, så be dem om å finne frem viften med farger. Der finner du farger som går ut fra grunnfargene. Jeg har lært at i rom som har lys, så er det å gå ut fra blå grunnfarge, og ikke fra gul eller rød, gir deg det mest holdbare resultatet i rommet. Dvs. du får ikke like lett misfarging, gulning av veggene m.m. Finnes mange tusen farger i hver vifte/fargepallet som går fra blått, gult eller rødt, muligens også fra grønt, husker ikke helt lærdommen nå. Anonymkode: bb691...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå