Pipaluk Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Noen tips? jeg har ikke plass til noe alt for stort som fatboy
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Alle saccosekker mister fasongen fordi kulene blir trykt sammen. Kunsstykket er å fylle på med mer kuler når sekken begynner å bli slapp. Vi har Fatboy. Den tror jeg kommer i 3 størrelser. Men det gikk hull på sekken. Da viste det seg at kulene lå løse inne, og jeg fikk et stykke arbeid med å tømme sekken for kuler for å få sydd hullet. Løsningen ble å ta et laken og å få alle kulene oppi. Lappingen av hullet holdt ikke lenge når flere små hopper fra sofaen og opp i saccoen. Så løsningen ble å kjøpe ett tykt stoff på stoff og stil og putte kuleposen inni. Det jeg vil frem til er at er du litt sykyndig, så syr du lett en saccosekk i Fatboyfasong etter eget behov for størrelse. De selger også kuler på stoff og stil. Men legg kulene i en innerpose, slik at du kan putte ytterposen i vaskemaskinen ved behov uten å støvsuge kuler i ukesvis, slik vi gjorde. Anonymkode: 1ceaf...11d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå