Roci Skrevet 1. oktober 2019 #1 Del Skrevet 1. oktober 2019 Jeg er bedt i felles bursdagsfeiring for noen kolleger, der de som ønsker kan bidra til tapasbordet. Det er ikke koke/oppvarmingsmuligheter i festlokalet (skal være litt rustikk "garasjefest"), så jeg ønsker forslag til tapasretter som kan serveres kalde. Focaccia og aioli er det noen andre som skal lage, det samme gjelder lefse/lomperuller. Jeg tenkte på spansk bondeomelett, alternativt bruschetta der jeg tar med tomatblanding og brød hver for seg, men er redd for at brødskivene skal bli seige om jeg rister dem først. Noen andre ideer? Mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 1. oktober 2019 #2 Del Skrevet 1. oktober 2019 Dadler med bacon, div salater, små tannpirkerspyd med spekepølse/ost/oliven, porsjonspaier, scampi i chillisaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Del Skrevet 1. oktober 2019 Potetsalat? Melon med serranoskinke? Pastasalat? Anonymkode: 344d1...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2019 #4 Del Skrevet 1. oktober 2019 Gazpacho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2019 5 minutter siden, Cirkelin skrev: Dadler med bacon, div salater, små tannpirkerspyd med spekepølse/ost/oliven, porsjonspaier, scampi i chillisaus. Takk, mange gode tips her Men blir ikke baconet seigt når det avkjøles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, Luna Llena skrev: Gazpacho. Ser for meg litt fraktproblemer, men gazpacho er jo veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Potetsalat? Melon med serranoskinke? Pastasalat? Anonymkode: 344d1...3bd Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 1. oktober 2019 #8 Del Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, Roci skrev: Takk, mange gode tips her Men blir ikke baconet seigt når det avkjøles? Nei, så lenge du tar av svoren pleier det å gå helt fint 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 1. oktober 2019 #9 Del Skrevet 1. oktober 2019 Diverse på cocktailpinner, gjerne manchego-ost i terninger sammen med cherrytomat, drue, skinke m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 1. oktober 2019 46 minutter siden, Cirkelin skrev: Nei, så lenge du tar av svoren pleier det å gå helt fint 😊 Så flott, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå